Μία από τις πρώτες παγκοσμίως εταιρείες διαστημικών ταξιδιών αποκάλυψε τα σχέδιά της για τη μετατροπή ενός πρώην πλοίου υποστήριξης υπεράκτιων κατασκευών (OSV) της Edison Chouest Offshore σε πλωτή διαστημική βάση, που θα υποστηρίξει επανδρωμένες διαστημικές πτήσεις.
Το πλοίο με την ονομασία «MS Voyager» αναπτύσσεται από την αμερικανική Space Perspective, η οποία παρουσιάζεται ως η πρώτη παγκοσμίως εταιρεία πολυτελών διαστημικών πτήσεων με μηδενικό ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα. Το «Voyager» θα χρησιμοποιηθεί για να μεταφέρει το εμπορικό διαστημόπλοιο «Spaceship Neptune» της Space Perspective σε μια υπεράκτια τοποθεσία, όπου ένα γιγάντιο SpaceBalloon™ θα γεμίσει με υδρογόνο και θα ανυψώσει το «Spaceship Neptune» και τους επιβάτες του 20 μίλια πάνω από την επιφάνεια της Γης. Στο τέλος της εξάωρης πτήσης, το σκάφος θα προσγειωθεί ομαλά στη θάλασσα, προκειμένου να ανακτηθεί από το «MS Voyager».
Το μήκους 89 μ. πλοίο βρίσκεται αυτή την περίοδο σε στάδιο μετασκευής, προκειμένου να εγκατασταθούν σε αυτό όλα τα απαραίτητα συστήματα εκτόξευσης και ανάκτησης, ενώ, στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής στρατηγικής της Space Perspective, θα καταναλώνει βιοκαύσιμα για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των επιχειρήσεών του.
Το «MS Voyager» πρόκειται να αποτελέσει το πρώτο από έναν στόλο πλωτών διαστημικών βάσεων που σκοπεύει να αναπτύξει η Space Perspective, τα οποία θα επιτρέπουν την πραγματοποίηση διαστημικών πτήσεων πάνω από τον Κόλπο του Μεξικού και την Καραϊβική, με τον αμερικανικό νηογνώμονα ABS να έχει αναλάβει την ταξινόμηση, την τεχνική αξιολόγηση και την παροχή ρυθμιστικών υπηρεσιών για το εν λόγω πλοίο.
Φωτό: Space Perspective
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με τα επίπεδα διάλυσης εμπορικών πλοίων να έχουν παραμείνει νωχελικά τα τελευταία έτη, η μέση ηλικία τους αυξάνεται και συνεπώς οι προοπτικές της αγοράς…
Ο Περικλής Γ. Καλλιμανόπουλος (1892-1979) υπήρξε ένας από τους πρώτους Έλληνες πλοιοκτήτες που ασχολήθηκαν με ιδιαίτερη επιτυχία με τη ναυτιλία τακτικών γραμμών, κλάδο εξαιρετικά…
Σημαντική άνοδο κατέγραψε η τροφοδοσία πλοίων με LNG στο Ρότερνταμ το 2024. Ειδικότερα, πλοία στον ολλανδικό λιμένα προμηθεύτηκαν 940.000 κ.μ. LNG έναντι 620.000 κ.μ.…
Ο ρυθμός υπερθέρμανσης των ωκεανών έχει υπερτετραπλασιαστεί τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Environmental Research Letters». Όπως διαπιστώνεται, οι…
Την απόκτηση των εγκαταστάσεων του ναυπηγείου Harland & Wolff στη Βόρεια Ιρλανδία, στη Σκωτία και στην Αγγλία ανακοίνωσε η Navantia UK, θυγατρική του ισπανικού…
Εν μέσω αβεβαιότητας για το μέλλον των ΑΠΕ στις ΗΠΑ, μετά την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο, οι αμερικανικές εταιρείες παραγωγής ηλιακής…
Ακόμα μία εβδομάδα μεταβλητότητας μετρά η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων, καθώς οι ναύλοι των VLGCs, μεταφορικής ικανότητας 84.000 κ.μ., οδηγήθηκαν σε άνοδο. Ειδικότερα, βάσει της…
Με την αιολική πρόωση να κερδίζει συνεχώς έδαφος στη ναυτιλιακή βιομηχανία, αυξάνονται τα καινοτόμα projects που έχουν ως επίκεντρο την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ