
Στο στόχαστρο νέων αμερικανικών κυρώσεων βρέθηκαν τρία bulk carriers τουρκικής σημαίας, όπως και η πλοιοκτήτρια εταιρεία αυτών, στην προσπάθεια του Λευκού Οίκου να αποκόψει τη Ρωσία από το διεθνές χρηματοοικονομικό σύστημα.
Το Γραφείο Ελέγχου Ξένων Περιουσιακών Στοιχείων του Υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ (OFAC) προχώρησε σε κυρώσεις προς την εταιρεία Artvin Denizcilik ve Ticaret και τα τρία bulk carriers που διαχειρίζεται, και συγκεκριμένα τα «Alara», «Ipsala» και «Ula».
«Καθώς το Κρεμλίνο αναζητά τρόπους να παρακάμψει τις εκτεταμένες πολυμερείς κυρώσεις και τους ελέγχους των εξαγωγών που επιβλήθηκαν στη Ρωσία για τον πόλεμό της εναντίον της Ουκρανίας, οι Ηνωμένες Πολιτείες και οι σύμμαχοι και εταίροι μας θα συνεχίσουμε να διακόπτουμε τα σχέδια που υποστηρίζουν τον Πούτιν στο πεδίο της μάχης», δήλωσε ο Brian E. Nelson, υφυπουργός Οικονομικών για την Τρομοκρατία και τις Οικονομικές Πληροφορίες.
H Artvin και τα πλοία της βρέθηκαν στην αμερικανική μαύρη λίστα λόγω της σύνδεσής τους με την πλοιοκτήτρια εταιρεία Pola Rise με έδρα την Αγία Πετρούπολη. Τα «Alara», «Ipsala» και «Ula» ανήκαν στην Pola Rise από τον Ιούλιο έως τον Οκτώβριο του 2022, πριν τελικά αλλάξουν σημαία σε τουρκική και την ιδιοκτησία και εμπορική διαχείριση αναλάβει η Artvin. Την τεχνική διαχείριση των πλοίων ανέλαβε η Salda Management Denizcilik, η οποία επίσης υπόκειται σε κυρώσεις.
Πέραν των τριών τουρκικών (πλέον) πλοίων, κυρώσεις επιβλήθηκαν και σε 16 πλοία με σημαία Ρωσίας και συγκεκριμένα σε έντεκα general cargo, τρία product tankers, ένα ro-ro και ένα ro-pax. Κανένα από αυτά δεν ξεπερνά σε χωρητικότητα τα 10.000 dwt.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ορόσημο για την παγκόσμια ναυτιλία κατέγραψε η Capital Gas Ship Management, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα…
Global Maritime Consultants Group (GMCG) worked on the development of an innovative solution for upstream field development aimed at optimizing the region’s existing well…
When a major offshore operator faced production constraints at their Central Processing Facility (CPF), they turned to Global Maritime Consultants Group (GMCG) for a…
Οκτώ φωτοβολταϊκοί σταθμοί συνολικής ισχύος 882,4 MW της MORE, θυγατρικής του Ομίλου Motor Oil, και της ΔΕΗ Ανανεώσιμες, 100% θυγατρικής του Ομίλου ΔΕΗ, έλαβαν…
Ο Ιταλός κροίσος με σημαντική έκθεση στα logistics Gianluigi Aponte φέρεται να καλοβλέπει την εξαγορά 43 λιμανιών από το conglomerate CK Hutchison, σύμφωνα με…
Tη μεγαλύτερη Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών (ECA) ενέκρινε κατά τις εργασίες της MEPC 83 o ΙΜΟ. Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της ανακοίνωσης της περασμένης εβδομάδας για…
Την κατιούσα έχουν πάρει οι παραγγελίες πλοίων, και δη bulk carriers, το 2025. Πιο συγκεκριμένα, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η Veson Nautical,…
Άνοδο καταγράφουν οι παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing, η οποία έχει αντιμετωπίσει πληθώρα σκοπέλων τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Ειδικότερα, τον περασμένο Μάρτιο, η Boeing παρέδωσε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ