
Η ελβετική εταιρεία τεχνολογίας WinGD έλαβε μια παραγγελία για τον εξοπλισμό τεσσάρων νεότευκτων containerships χωρητικότητας 16.000 TEU με τους πρωτοποριακούς κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης της σειράς 10X92DF-M. Τα εν λόγω πλοία κατασκευάζονται για λογαριασμό της COSCO SHIPPING Lines στο κινεζικό ναυπηγείο COSCO Shipping Heavy Industry (Yangzhou) Co. Ltd και θα αποτελούν τα πρώτα πλοία που κατασκευάζονται στην Κίνα και εξοπλίζονται με τους κινητήρες X92DF-M της WinGD.
Οι κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης των πλοίων θα κατασκευαστούν από τη CSSC CMD στη Σανγκάη, η οποία αναπτύσσει τους εν λόγω κινητήρες σε συνεργασία με τη WinGD. Η COSCO πρόκειται να εξοπλίσει τα τρία πρώτα πλοία της σειράς με κινητήρες X92-B οι οποίοι είναι προετοιμασμένοι για μελλοντική χρήση μεθανόλης ως καύσιμο, έχοντας προγραμματίσει την μετατροπή αυτών για κατανάλωση μεθανόλης πριν από την τελική παράδοση των πλοίων, η οποία υπολογίζεται να ξεκινήσει από το 2025.
Το τέταρτο πλοίο της σειράς θα είναι από την αρχή εξοπλισμένο με κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης.
Με τη συγκεκριμένη παραγγελία η WinGD θα λανσάρει στην αγορά ένα νέο πακέτο μετατροπής κινητήρων ώστε να καταναλώνουν ως καύσιμο μεθανόλη, ανοίγοντας το δρόμο και σε άλλα πλοία που είναι εξοπλισμένα με κινητήρες X92-B να στραφούν στο εν λόγω ανθρακικά ουδέτερο καύσιμο. Την ίδια στιγμή, η ελβετική εταιρεία αναπτύσσει και κινητήρες κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας, στα πλαίσια της δέσμευσής της να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες να προετοιμαστούν για τα πράσινα καύσιμα του μέλλοντος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική αναμένεται να είναι η πορεία των ρωσικών εξαγωγών σιταριού τους επόμενους μήνες, εξέλιξη που δύναται να επιδράσει θετικά στα Panamax bulk carriers. Ειδικότερα,…
Σε έγκριση της προκήρυξης διεθνούς οργανισμού για την παραχώρηση δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές «Α2» και «Νότια της Πελοποννήσου», στην περιοχή…
Την εκκίνηση της παραγωγής από τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του πεδίου πετρελαίου «Luda 5-2 North Oilfield» ανακοίνωσε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η κινεζική εταιρεία…
Το ναυτιλιακό cluster «Maritime Hellas», μία πρωτοβουλία η οποία υποστηρίζεται από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), ήταν…
Αλλαγή δεδομένων για τους πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να διαλύσουν παλιά πλοία φέρνει ο Διεθνής Κανονισμός για την ορθή περιβαλλοντικά ανακύκλωση πλοίων (Σύμβαση του…
Καθώς η Διώρυγα του Σουέζ μετρά τις πληγές της από τον περιορισμό των διελεύσεων, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι, η Αρχή της διώρυγας…
Σε ρότα υπεργιγάντωσης βρίσκεται η ενεργειακή αγορά της Ινδίας, καθώς η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας προχωρά σε συνέργειες με κολοσσούς του κλάδου, οι…
Η Seatrium Limited, σε συνεργασία με τη Wärtsilä, ανακοίνωσε την επιτυχή εξασφάλιση και υλοποίηση της πρώτης στον κόσμο εγκατάστασης πλήρους κλίμακας συστήματος Δέσμευσης και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ