
Η ελβετική εταιρεία τεχνολογίας WinGD έλαβε μια παραγγελία για τον εξοπλισμό τεσσάρων νεότευκτων containerships χωρητικότητας 16.000 TEU με τους πρωτοποριακούς κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης της σειράς 10X92DF-M. Τα εν λόγω πλοία κατασκευάζονται για λογαριασμό της COSCO SHIPPING Lines στο κινεζικό ναυπηγείο COSCO Shipping Heavy Industry (Yangzhou) Co. Ltd και θα αποτελούν τα πρώτα πλοία που κατασκευάζονται στην Κίνα και εξοπλίζονται με τους κινητήρες X92DF-M της WinGD.
Οι κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης των πλοίων θα κατασκευαστούν από τη CSSC CMD στη Σανγκάη, η οποία αναπτύσσει τους εν λόγω κινητήρες σε συνεργασία με τη WinGD. Η COSCO πρόκειται να εξοπλίσει τα τρία πρώτα πλοία της σειράς με κινητήρες X92-B οι οποίοι είναι προετοιμασμένοι για μελλοντική χρήση μεθανόλης ως καύσιμο, έχοντας προγραμματίσει την μετατροπή αυτών για κατανάλωση μεθανόλης πριν από την τελική παράδοση των πλοίων, η οποία υπολογίζεται να ξεκινήσει από το 2025.
Το τέταρτο πλοίο της σειράς θα είναι από την αρχή εξοπλισμένο με κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης.
Με τη συγκεκριμένη παραγγελία η WinGD θα λανσάρει στην αγορά ένα νέο πακέτο μετατροπής κινητήρων ώστε να καταναλώνουν ως καύσιμο μεθανόλη, ανοίγοντας το δρόμο και σε άλλα πλοία που είναι εξοπλισμένα με κινητήρες X92-B να στραφούν στο εν λόγω ανθρακικά ουδέτερο καύσιμο. Την ίδια στιγμή, η ελβετική εταιρεία αναπτύσσει και κινητήρες κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας, στα πλαίσια της δέσμευσής της να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες να προετοιμαστούν για τα πράσινα καύσιμα του μέλλοντος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ