Η ελβετική εταιρεία τεχνολογίας WinGD έλαβε μια παραγγελία για τον εξοπλισμό τεσσάρων νεότευκτων containerships χωρητικότητας 16.000 TEU με τους πρωτοποριακούς κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης της σειράς 10X92DF-M. Τα εν λόγω πλοία κατασκευάζονται για λογαριασμό της COSCO SHIPPING Lines στο κινεζικό ναυπηγείο COSCO Shipping Heavy Industry (Yangzhou) Co. Ltd και θα αποτελούν τα πρώτα πλοία που κατασκευάζονται στην Κίνα και εξοπλίζονται με τους κινητήρες X92DF-M της WinGD.
Οι κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης των πλοίων θα κατασκευαστούν από τη CSSC CMD στη Σανγκάη, η οποία αναπτύσσει τους εν λόγω κινητήρες σε συνεργασία με τη WinGD. Η COSCO πρόκειται να εξοπλίσει τα τρία πρώτα πλοία της σειράς με κινητήρες X92-B οι οποίοι είναι προετοιμασμένοι για μελλοντική χρήση μεθανόλης ως καύσιμο, έχοντας προγραμματίσει την μετατροπή αυτών για κατανάλωση μεθανόλης πριν από την τελική παράδοση των πλοίων, η οποία υπολογίζεται να ξεκινήσει από το 2025.
Το τέταρτο πλοίο της σειράς θα είναι από την αρχή εξοπλισμένο με κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης.
Με τη συγκεκριμένη παραγγελία η WinGD θα λανσάρει στην αγορά ένα νέο πακέτο μετατροπής κινητήρων ώστε να καταναλώνουν ως καύσιμο μεθανόλη, ανοίγοντας το δρόμο και σε άλλα πλοία που είναι εξοπλισμένα με κινητήρες X92-B να στραφούν στο εν λόγω ανθρακικά ουδέτερο καύσιμο. Την ίδια στιγμή, η ελβετική εταιρεία αναπτύσσει και κινητήρες κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας, στα πλαίσια της δέσμευσής της να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες να προετοιμαστούν για τα πράσινα καύσιμα του μέλλοντος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο λιμάνι της Χίου πρόκειται να εγκατασταθεί ο πρώτος στην Ευρώπη προσομοιωτής γέφυρας πλοίου πλήρους αποστολής (Full Mission Bridge Simulator) με χρήση επαυξημένης πραγματικότητας…
Την άποψή τους για τον αντίκτυπο των γεωπολιτικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων στη ναυτιλία εξέφρασαν σημαίνουσες ναυτιλιακές προσωπικότητες στο πλαίσιο του συνεδρίου «Shipping Finance 2025»,…
Εν μέσω αβεβαιότητας για την επιστροφή ή μη των πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα, μετά τη συμφωνία κατάπαυσης πυρός στη Γάζα, τα ερωτηματικά σχετικά με…
Προς τα επάνω αναθεώρησε τις εκτιμήσεις της για τις τιμές πετρελαίου το 2025 η Citi, με τις γεωπολιτικές εξελίξεις με επίκεντρο το Ιράν και…
Με «φόντο» την ενίσχυση της θέσης του στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά και την προώθηση της περιφερειακής ανάπτυξης της Νότιας Κορέας, ο ναυπηγικός κολοσσός Hanwha…
Στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 36 ετών υποχώρησαν οι παραδόσεις πετρελαιοφόρων πλοίων το 2024, καθώς μόλις 17 τέτοια πλοία, χωρητικότητας 2,5 εκατ. dwt, προστέθηκαν…
Την ετήσια κατάταξή της με τα ισχυρότερα ναυτιλιακά κράτη από πλευράς αξίας στόλου δημοσίευσε η VesselsValue, με την Ελλάδα να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σχεδόν…
Ετήσια ανάπτυξη για το το 2025, παρόμοια με φέτος της τάξης του +2,4% εκτιμά το ΙΟΒΕ στην τριμηνιαία έκθεση που παρουσίασε σήμερα. Η απασχόληση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ