Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του πρώτου offshore wind SOV (service operations vessel), το οποίο ναυπηγείται στις ΗΠΑ. Το συγκεκριμένο πλοίο ονομάζεται «ECO Edison», διαθέτει μήκος 262 ποδιών και κατασκευάζεται στη Λουιζιάνα των ΗΠΑ, σε ναυπηγείο της εταιρείας Edison Chouest Offshore (ECO).
Πρόσφατα, στελέχη των εταιρειών Ørsted και Eversource ‒οι οποίες εμπλέκονται ενεργά με το πρότζεκτ λόγω των αιολικών πάρκων που διαχειρίζονται‒ επισκέφθηκαν τα ναυπηγεία για να δουν την πρόοδο της κατασκευής του «ECO Edison».
Yesterday ACP CEO @JasonGrumet toured @edisonchouest Louisiana Shipyard along with @OrstedUS and @EversourceCorp to see the progress made on the first American-flagged offshore wind service vessel. (1/2) pic.twitter.com/vKGtLt2KKp
— American Clean Power (ACP) (@USCleanPower) April 5, 2023
“This company and this shipyard embody the opportunity, ingenuity, and security we need to continue being a world leader in the energy space.” – @DavidHardyUS pic.twitter.com/fJSV6GrntB
— Ørsted U.S. (@OrstedUS) April 4, 2023
Αφότου το «ECO Edison» εκκινήσει την εμπορική του δραστηριότητα το 2024, θα προσφέρει υπηρεσίες ενδιαίτησης στους εργαζομένους των αιολικών πάρκων των ΗΠΑ, υποστηρίζοντας τους Αμερικανούς αλλά και τη βιομηχανία της χώρας. Το εν λόγω πλοίο κατασκευάζεται για να εξυπηρετήσει τους εργαζόμενους στο χαρτοφυλάκιο αιολικών πάρκων του joint venture μεταξύ των Ørsted και Eversource.
Πράγματι, το συγκεκριμένο πλοίο είναι απότοκο του Jones Act, που προβλέπει ότι οι αμερικανικές εταιρείες πρέπει να χρησιμοποιούν πλοία ναυπηγημένα στις ΗΠΑ και τα οποία φέρουν την αμερικανική σημαία. Το γεγονός ότι το «ECO Edison» κατασκευάζεται στις ΗΠΑ σημαίνει ότι ήδη έχει υποστηρίξει εκατοντάδες δουλειές στην ισχυρότερη οικονομία του πλανήτη, επιτυγχάνοντας έναν εκ των κυριότερων στόχων του Jones Act.
Φωτ.: Ørsted U.S.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παραλαβή νεότευκτου containership γνωστοποίησε σήμερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Navios Maritime Partners L.P., με επικεφαλής την κ. Αγγελική Φράγκου. Οι κινήσεις ανανέωσης…
Στις 26 Μαρτίου, η πρόσκρουση του containership «Dali» στην γέφυρα Francis Scott του λιμένα της Βαλτιμόρης, οδήγησε στην κατάρρευσή της, προκαλώντας αλαλούμ στις εξαγωγές…
Επικυρώθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΔΜΗΕ η διάθεση ποσοστού 20% της θυγατρικής εταιρείας «Αριάδνη Interconnection» στην εταιρεία State Grid International Development Belgium Ltd,…
Ανοδική είναι η πορεία που σημειώνουν οι ινδικές εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου, με τον περασμένο Σεπτέμβριο να αποτελεί σημείο αναφοράς, καθώς οι εισαγωγές αυξήθηκαν κατά…
Σε ρότα ανόδου βρίσκονται οι θαλάσσιες μεταφορές jet fuel το 2024, καθώς η ζήτηση για αερομεταφορές αυξάνεται σημαντικά. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης ανάλυσης της BIMCO,…
Στην οικοδόμηση ενός ολοένα μεγαλύτερου orderbook φέρεται να εστιάζει η Shell, η οποία τοποθέτησε παραγγελία για την κατασκευή δέκα δεξαμενόπλοιων. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Μια πρόσφατη τεχνική μελέτη, δημοσιευμένη από την Oil and Gas Climate Initiative (OGCI), το Global Centre for Maritime Decarbonisation (GCMD) και τη Stena Bulk,…
Σημαντική ανάκαμψη έχει καταγράψει η παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία, ελέω των ιδιαίτερα υψηλών ναύλων των τελευταίων ετών. Το orderbook των bulk carriers, των tankers και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ