Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του πρώτου offshore wind SOV (service operations vessel), το οποίο ναυπηγείται στις ΗΠΑ. Το συγκεκριμένο πλοίο ονομάζεται «ECO Edison», διαθέτει μήκος 262 ποδιών και κατασκευάζεται στη Λουιζιάνα των ΗΠΑ, σε ναυπηγείο της εταιρείας Edison Chouest Offshore (ECO).
Πρόσφατα, στελέχη των εταιρειών Ørsted και Eversource ‒οι οποίες εμπλέκονται ενεργά με το πρότζεκτ λόγω των αιολικών πάρκων που διαχειρίζονται‒ επισκέφθηκαν τα ναυπηγεία για να δουν την πρόοδο της κατασκευής του «ECO Edison».
Yesterday ACP CEO @JasonGrumet toured @edisonchouest Louisiana Shipyard along with @OrstedUS and @EversourceCorp to see the progress made on the first American-flagged offshore wind service vessel. (1/2) pic.twitter.com/vKGtLt2KKp
— American Clean Power (ACP) (@USCleanPower) April 5, 2023
“This company and this shipyard embody the opportunity, ingenuity, and security we need to continue being a world leader in the energy space.” – @DavidHardyUS pic.twitter.com/fJSV6GrntB
— Ørsted U.S. (@OrstedUS) April 4, 2023
Αφότου το «ECO Edison» εκκινήσει την εμπορική του δραστηριότητα το 2024, θα προσφέρει υπηρεσίες ενδιαίτησης στους εργαζομένους των αιολικών πάρκων των ΗΠΑ, υποστηρίζοντας τους Αμερικανούς αλλά και τη βιομηχανία της χώρας. Το εν λόγω πλοίο κατασκευάζεται για να εξυπηρετήσει τους εργαζόμενους στο χαρτοφυλάκιο αιολικών πάρκων του joint venture μεταξύ των Ørsted και Eversource.
Πράγματι, το συγκεκριμένο πλοίο είναι απότοκο του Jones Act, που προβλέπει ότι οι αμερικανικές εταιρείες πρέπει να χρησιμοποιούν πλοία ναυπηγημένα στις ΗΠΑ και τα οποία φέρουν την αμερικανική σημαία. Το γεγονός ότι το «ECO Edison» κατασκευάζεται στις ΗΠΑ σημαίνει ότι ήδη έχει υποστηρίξει εκατοντάδες δουλειές στην ισχυρότερη οικονομία του πλανήτη, επιτυγχάνοντας έναν εκ των κυριότερων στόχων του Jones Act.
Φωτ.: Ørsted U.S.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στον εκσυγχρονισμό και στην περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου της εστιάζει η Royal Caribbean, καθώς πρόσφατα τοποθέτησε νέα παραγγελία για τη ναυπήγηση ενός ακόμα κρουαζιερόπλοιου.…
Πτωτικές είναι οι πρόσφατες καταγραφείσες τάσεις στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων, με τα μεγάλα μεγέθη να βρίσκονται στο επίκεντρο. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής…
Αναντίρρητα, η Ιαπωνία είναι διαχρονικά μία από τις σημαντικότερες ναυπηγικές χώρες στον πλανήτη. Από τις αρχές της δεκαετίας του 1950, τα πλοία ιαπωνικής κατασκευής…
Σε ηλικία 95 ετών άφησε την τελευταία του πνοή ο Αρχιεπίσκοπος Τιράνων, Δυρραχίου και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος. Ο Aρχιεπίσκοπος Αλβανίας είχε εισαχθεί σε νοσοκομείο…
Γιγάντια παραγγελία εξασφάλισε πρόσφατα ο νοτιοκορεατικός ναυπηγικός κολοσσός HD KSOE. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο Yonhap, την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου τοποθετήθηκε στα ναυπηγεία της…
Με σημαντικές προκλήσεις έχει εκκινήσει το νέο έτος η ναυλαγορά των LNG carriers, όπου οι ναύλοι οδηγούνται από πτώση σε πτώση, περιορίζοντας την κερδοφορία…
Την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025, πραγματοποιήθηκε, η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, από τον Αρχηγό ΓΕΝ Αντιναύαρχο Δημήτριο-Ελευθέριο Κατάρα ΠΝ. Στην…
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Ελληνοαφρικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου και Ανάπτυξης, στις 21 Ιανουαρίου 2025, στην Αθηναϊκή Λέσχη.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ