
Η D-Marin, ο Όμιλος των premium μαρινών, με την απόκτηση της διαχείρισης της Μαρίνας Πύλου, σε συνεργασία με την ΤΕΜΕΣ Α.Ε, φέρνει μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων ευρώ στην ευρύτερη περιοχή της Μεσσηνίας. Η D-Marin με τη νέα αυτή συνεργασία σχεδιάζει να δημιουργήσει σύγχρονες εγκαταστάσεις στην Πύλο, σχεδιασμένες να εμπλουτίσουν την εμπειρία του yachting για τους επισκέπτες από όλη την Ελλάδα αλλά και από διεθνείς προορισμούς.
Αυτή η νέα προσθήκη επεκτείνει το δίκτυο των μαρινών της D-Marin καθώς η Πύλος προστίθεται στις ακόμα τρεις πολυτελείς μαρίνες που διαχειρίζεται η εταιρεία στην Ελλάδα (Ζέα, Γούβια, Λευκάδα) ενώ μέσα στους τελευταίους έξι μήνες, η D-Marin εισήλθε στην αγορά της Ιταλίας και της Ισπανίας μέσα από την απόκτηση τεσσάρων νέων μαρινών.
Η Μαρίνα Πύλου στρατηγικά τοποθετημένη στον κόλπο του Ναβαρίνου, προστατευμένη από τον άνεμο, έχει χωρητικότητα 129 θέσεων ελλιμενισμού για σκάφη μήκους έως και 30 μέτρα καθώς και για τα τοπικά αλιευτικά σκάφη.
Ο Oliver Dörschuck, CEO της D-Marin, δήλωσε: «Η περιοχή της Μεσσηνίας αποτελεί μία από τις καλύτερες τοποθεσίες yachting στη Μεσόγειο. Μαζί με την ΤΕΜΕΣ Α.Ε, δεσμευόμαστε απέναντι στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και βάζουμε αυτήν την εξαιρετική τοποθεσία στον χάρτη του θαλάσσιου τουρισμού.
Η επένδυση στη Μαρίνα Πύλου θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής με την παροχή περισσότερων χώρων εκδηλώσεων και λοιπών ανέσεων, εστιάζοντας στη βιωσιμότητα και την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της. Αξίζει να σημειωθεί πως ο ευρύτερος χώρος της μαρίνας θα είναι προσβάσιμος από το κοινό για να τον απολαμβάνει ελεύθερα. Ο θαλάσσιος τουρισμός και το yachting αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας μελλοντικά.
Την απόφαση της επιλογής της D-Marin και της Τ.Ε.ΜΕΣ ως προτιμώμενων επενδυτών της Μαρίνας Πύλου για τα επόμενα 40 χρόνια έλαβε το Ελληνικό Ταμείο Ανάπτυξης Περιουσιακών Στοιχείων (ΤΑΙΠΕΔ), εταιρεία μέλος του GROWTHFUND – Εθνικού Ταμείου της Ελλάδος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Εν μέσω συθέμελων αλλαγών στο διεθνές εμπόριο, ο OPEC αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την αύξηση της ζήτησης πετρελαίου τα προσεχή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ