
H ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding Co., θυγατρική του ομίλου Mitsubishi Heavy Industries, πραγματοποίησε πρόσφατα την καθέλκυση ενός δοκιμαστικού πλοίου το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και ανήκει στη Sanyu Kisen Co.
Η κατασκευή του πλοίου πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον ιαπωνικό κυβερνητικό Οργανισμό Ανάπτυξης Νέας Ενέργειας και Βιομηχανικής Τεχνολογίας (NEDO), ο οποίος εργάζεται για την προώθηση της έρευνας, της ανάπτυξης και της επίδειξης νέων ενεργειακών και βιομηχανικών τεχνολογιών, με στόχο την υποστήριξη των έργων δέσμευσης, αξιοποίησης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα (CCUS).
Το πλοίο πρόκειται να ναυλωθεί από την Engineering Advancement Association of Japan (ENAA), ενώ στο εν λόγω έργο συμμετέχουν επίσης οι Kawasaki Kisen Kaisha (“K” LINE), Nippon Gas Line Co. και το Πανεπιστήμιο Ochanomizu, που θα αναλάβουν την πραγματοποίηση έρευνας σε ό,τι έχει να κάνει με τον έλεγχο της πίεσης του φορτίου, την ευστάθεια του πλοίου καθώς και τη χαμηλού κόστους μεταφορά του LCO₂. Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη για το δεύτερο μισό του 2023, μετά την πραγματοποίηση των σχετικών θαλάσσιων δοκιμών.
Καθώς η ζήτηση για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου CO₂ αναμένεται να αυξηθεί, η Mitsubishi Shipbuilding στοχεύει να αναπτύξει τις απαραίτητες τεχνολογίες που θα βοηθήσουν στη διαμόρφωση μιας αξιακής αλυσίδας για τη μεταφορά του LCO₂, εστιάζοντας παράλληλα στην απανθρακοποίηση του ναυτιλιακού κλάδου στο πλαίσιο της στρατηγικής «Marine Future Stream» που υλοποιεί.
Φωτό: solutions.mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ