
H ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding Co., θυγατρική του ομίλου Mitsubishi Heavy Industries, πραγματοποίησε πρόσφατα την καθέλκυση ενός δοκιμαστικού πλοίου το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και ανήκει στη Sanyu Kisen Co.
Η κατασκευή του πλοίου πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον ιαπωνικό κυβερνητικό Οργανισμό Ανάπτυξης Νέας Ενέργειας και Βιομηχανικής Τεχνολογίας (NEDO), ο οποίος εργάζεται για την προώθηση της έρευνας, της ανάπτυξης και της επίδειξης νέων ενεργειακών και βιομηχανικών τεχνολογιών, με στόχο την υποστήριξη των έργων δέσμευσης, αξιοποίησης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα (CCUS).
Το πλοίο πρόκειται να ναυλωθεί από την Engineering Advancement Association of Japan (ENAA), ενώ στο εν λόγω έργο συμμετέχουν επίσης οι Kawasaki Kisen Kaisha (“K” LINE), Nippon Gas Line Co. και το Πανεπιστήμιο Ochanomizu, που θα αναλάβουν την πραγματοποίηση έρευνας σε ό,τι έχει να κάνει με τον έλεγχο της πίεσης του φορτίου, την ευστάθεια του πλοίου καθώς και τη χαμηλού κόστους μεταφορά του LCO₂. Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη για το δεύτερο μισό του 2023, μετά την πραγματοποίηση των σχετικών θαλάσσιων δοκιμών.
Καθώς η ζήτηση για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου CO₂ αναμένεται να αυξηθεί, η Mitsubishi Shipbuilding στοχεύει να αναπτύξει τις απαραίτητες τεχνολογίες που θα βοηθήσουν στη διαμόρφωση μιας αξιακής αλυσίδας για τη μεταφορά του LCO₂, εστιάζοντας παράλληλα στην απανθρακοποίηση του ναυτιλιακού κλάδου στο πλαίσιο της στρατηγικής «Marine Future Stream» που υλοποιεί.
Φωτό: solutions.mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ