Η πρόσφατη έκτακτη συνεδρίαση των μετόχων της Euronav οδήγησε σε νέα σύνθεση του Εποπτικού Συμβουλίου της ισχυρής ναυτιλιακής εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, οι μέτοχοι κλήθηκαν να αποφασίσουν για ψηφίσματα που κατέθεσαν οι Famatown Finance -εταιρεία που συνδέεται με τον John Fredriksen- και CMB NV -εταιρεία που συνδέεται με την οικογένεια Saverys.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Euronav, οι μέτοχοι αποφάσισαν να διατηρήσουν στο Εποπτικό Συμβούλιο της εταιρείας τους Grace Reksten Skaugen, Anita Odedra και Carl Trowell. Από την άλλη, ενέκριναν σχετικό ψήφισμα της CMB για την απομάκρυνση των Anne-Hélène Monsellato και Steven Smith από το συμβούλιο.
Ίσως οι σημαντικότερες αλλαγές που προέκυψαν από την ψηφοφορία των μετόχων είναι ο διορισμός των John Fredriksen και Cato H. Stonex -οι οποίοι εκπροσωπούν τη Famatown- αλλά και των Marc Saverys και Patrick De Brabandere -οι οποίοι εκπροσωπούν τη CMB.
Η νέα σύνθεση του Εποπτικού Συμβουλίου έχει ως εξής:
– Grace Reksten Skaugen
– Anita Odedra
– Carl Trowell
– John Fredriksen
– Cato H. Stonex
– Marc Saverys
– Patrick De Brabandere
Η οικογένεια Saverys και ο John Fredriksen ελέγχουν σημαντικό μέρος των μετοχών της Euronav, συγκεκριμένα 25% και 22% αντίστοιχα. Ειδικά η περίπτωση της Famatown, η οποία κυρίως μέσω τρίτων εταιρειών έχει φθάσει να ελέγχει το 22% της εταιρείας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Υπενθυμίζεται ότι ο John Fredriksen προέβη σε κινήσεις σημαντικής αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου που ελέγχει στη Euronav μετά την παύση των διαδικασιών συγχώνευσης Frontline και Euronav.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ινδία αναμένεται να υπογράψει σύντομα προκαταρκτική συμφωνία με τη Μογγολία στον τομέα των εξορύξεων, δήλωσε σε διεθνή ΜΜΕ ανώτερος κυβερνητικός αξιωματούχος της Ινδίας.…
Κορυφαίες προσωπικότητες της διεθνούς ναυτιλίας αποδίδουν από κοινού ευγνωμοσύνη στον Δημήτρη Φαφαλιό, ο οποίος ολοκλήρωσε τη θητεία του ως Πρόεδρος της INTERCARGO στις 31…
Παρουσία του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Δένδια, του Υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, Αρχηγών των Γενικών Επιτελείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας, του Δημάρχου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης Γρηγόρη Κωνσταντέλλου,…
Οι εξαγωγές αργού πετρελαίου το 2024 οδηγήθηκαν σε μείωση, με το περασμένο έτος να συνιστά το πρώτο μετά και την πανδημία κατά το οποίο…
Ψηλά στην ατζέντα του Πεκίνου φαίνεται να βρίσκεται η οικονομική και εμπορική αναβίωση των περιοχών της δυτικής Κίνας, καθώς πρόσφατα η κινεζική κυβέρνηση προέβη…
Αύξηση 18,7% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Νοέμβριο του 2024, καθώς καταγράφηκε ποσοστιαία αύξηση των εισαγωγών και μείωση των εξαγωγών.…
Φιλόδοξους στόχους θέτει για το 2025 το κορυφαίο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας HD KSOE. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του κρατικού πρακτορείου ειδήσεων Yonhap, η…
Σε χαμηλό τέμπο εκκινούν το 2025 οι ναύλοι των LNG carriers, παραμένοντας «πιστοί» στο status quo που έχει διαμορφωθεί από τους τελευταίους μήνες του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ