Η Royal Caribbean International πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή του Icon of the Seas, του πρώτου κρουαζιερόπλοιου κατανάλωσης καυσίμου LNG της εταιρείας, θέτοντας σε λειτουργία τον πρώτο κινητήρα πολλαπλών καυσίμων του πλοίου στο ναυπηγείο Meyer Turku.
Το Icon of the Seas θεωρείται το μεγαλύτερο και πιο προηγμένο τεχνολογικά πλοίο στον κόσμο, διαθέτοντας ένα πλήθος φιλικών προς το περιβάλλον χαρακτηριστικών, συμπεριλαμβανομένων και έξι κινητήρων της εταιρείας Wärtsilä οι οποίοι μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμο ντίζελ αλλά και φυσικό αέριο. Ο πρώτος από τους έξι προηγμένους κινητήρες του πλοίου τέθηκε σε λειτουργία στις 15 Μαρτίου, με τη φινλανδική ναυπηγική εταιρεία να έχει προγραμματίσει την παράδοση του πλοίου στη Royal Caribbean στα τέλη του 2023.
Πρόκειται για το πρώτο πλοίο του στόλου της Royal Caribbean που καταναλώνει καύσιμο LNG και χρησιμοποιεί παράλληλα τεχνολογία κυψελών καυσίμου, ενώ διαθέτει επίσης τη δυνατότητα σύνδεσης με το ηλεκτρικό δίκτυο της στεριάς. Επιπλέον, το πλοίο είναι εξοπλισμένο με συστήματα ανάκτησης θερμότητας καθώς και με ένα σύστημα αερολίπανσης για τη μείωση τριβής ανάμεσα στο κύτους του πλοίου και το νερό.
Το Icon of the Seas αποτελεί το πρώτο από μια σειρά τριών κρουαζιερόπλοιων κατηγορίας Icon που έχει παραγγείλει η Royal Caribbean. Στις 15 Φεβρουαρίου η Meyer Turku ξεκίνησε την διαδικασία κατασκευής του δεύτερου κρουαζιερόπλοιου της σειράς, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2025, ενώ το τρίτο πλοίο της σειράς αναμένεται να παραδοθεί το 2026.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εντός του εύρους 50-55% παρέμεινε για ακόμα έναν μήνα η αξιοπιστία των liner εταιρειών ως προς την τήρηση του χρονοδιαγράμματός τους. Σύμφωνα με τα…
Πρόσφατα, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι, από τις αρχές του ερχόμενου Σεπτεμβρίου, οι ημερήσιες διελεύσεις πλοίων θα αυξηθούν, χάρη στις έντονες…
Πάνω από τέσσερα χρόνια έχουν περάσει από την εισαγωγή του sulphur cap από τον ΙΜΟ. Πριν από την εφαρμογή του, υπήρχαν ανησυχίες για τη…
H μεταφορά του διοξειδίου του άνθρακα φαίνεται να κεντρίζει το ενδιαφέρον της Βόρειας Επικράτειας της Αυστραλίας, καθώς προχώρησε στη σύναψη μιας σημαντικής συμφωνίας με…
Η κυβέρνηση της Αργεντινής του προέδρου Χαβιέρ Μιλέι αποφάσισε αύξηση κατά 63% των τελών που εισπράττονται από τις φορτηγίδες που διαπλέουν την πλωτή οδό…
Σε μια πρωτοποριακή κίνηση, ορόσημο για τη ναυπηγική βιομηχανία της χώρας, προχώρησε το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Νότιας Κορέας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Την επιλογή να επεκτείνει κατά 20 LNG carriers το ήδη γιγαντιαίο της orderbook των 122 πλοίων εξετάζει η QatarEnergy. Υπενθυμίζεται ότι ο καταριανός κολοσσός,…
Την Τρίτη 9 Ιουλίου 2024, στον προαύλιο χώρο της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων στον Πειραιά, έλαβε χώρα η 16η τελετή απονομής των Βραβείων Ευκράντη. Τα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ