Μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει στο ναυτικό νησί της Χίου η ανακοίνωση της Blue Star Ferries για ματαίωση όλων των προσεγγίσεων των πλοίων της στο κεντρικό λιμάνι της Χίου και αντικατάσταση όλων των αναχωρήσεων και αφίξεων προς Μυτιλήνη και Πειραιά από το λιμάνι των Μεστών.
Η απόφαση ελήφθη μετά τις δηλώσεις του λιμενάρχη Χίου περί «ακαταλληλότητας του κεντρικού λιμανιού». Η συνέντευξη του Λιμενάρχη Χίου Παντελή Βατούση στο Ράδιο – Αλήθεια της Χίου προβλημάτισαν την Λιμενική Επιτροπή, το ΥΕΝ και τις Ακτοπλοϊκές Εταιρείες και ανάγκασαν την ακτοπλοϊκή εταιρεία στις άμεσες τροποποιήσεις των δρομολογίων προς Χίο, μέχρι νεωτέρας. Η Blue Star Ferries με έκτακτη ανακοίνωσή της γνωστοποίησε μάλιστα ότι από χθες όλα τα πλοία θα δρομολογούνται για Μεστά, ενώ το πλοίο Diagoras αναχώρησε χθες τη νύχτα από το λιμάνι των Μεστών αντί της πόλης της Χίου.
Σε συνέχεια της ραδιοφωνικής συνέντευξης του Κεντρικού Λιμενάρχη Χίου, περί ακαταλληλότητας του λιμένα και μη ασφαλούς προσέγγισης των πλοίων αλλά και της μη σαφούς θέσης του φορέα διαχείρισης του λιμένα Χίου, όλα τα πλοία του ομίλου ATTICA θα προσεγγίζουν στα Μεστά.
Στην ανακοίνωση της εταιρείας διευκρινίζεται ότι ο Όμιλος θα ενημερώσει το επιβατικό κοινό για την ανωτέρω αλλαγή αλλά δεν αναφέρει τη χρονική περίοδο που θα εκτελεί πλόες. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, τόσο ο Δήμος Χίου όσο και οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΕΝ εξετάζουν το θέμα προκειμένου να μην ταλαιπωρηθεί το επιβατικό κοινό, στην αρχή μάλιστα της νέας τουριστικής περιόδου. Ως γνωστόν ο λιμένα των Μεστών μειώνει την απόσταση μεταξύ του νησιού και του Πειραιά, όμως δεν διαθέτει τις υποδομές και της απαραίτητες οδικές συγκοινωνίες για να εξυπηρετήσει το πολυπληθές κοινό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι CEO του τραπεζικού κλάδου εμφανίζονται αισιόδοξοι για τις προοπτικές ανάπτυξης των εταιρειών τους, ενώ ποντάρουν σε μεγάλες επενδύσεις στις αναδυόμενες τεχνολογίες, σύμφωνα με…
Καθώς οι εμπορικές σχέσεις των ΗΠΑ με παραδοσιακούς συμμάχους τους κλονίζονται, η Γερμανία στρέφει το βλέμμα της στη Μέση Ανατολή, κίνηση που φαίνεται να…
Το βλέμμα στην ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας έχει στραμμένο η Σεούλ, η οποία αναμένεται να δαπανήσει περίπου $151,6 εκατ. για την υποστήριξη projects…
Σκόπελοι έχουν αναδυθεί για τη συμφωνία μεταξύ των κολοσσών της αυτοκινητοβιομηχανίας Nissan και Honda, μέσω της οποίας θα δημιουργούταν η τρίτη ισχυρότερη εταιρεία του…
Η τεχνολογία καύσης αμμωνίας στη ναυτιλία κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την εμπορική της υιοθέτηση, καθώς ο δίχρονος κινητήρας ME-LGIA (Liquid Gas Injection Ammonia)…
Είναι πιθανό μέσα στο 2025 να δούμε την πρώτη ερευνητική γεώτρηση, το πιθανότερο στην περιοχή της Κρήτης, που θα μας δώσει μια αρχική εικόνα…
Σε επίπεδα ρεκόρ διαμορφώθηκε η ζήτηση χρυσού το 2024, εξέλιξη στην οποία καίριο ρόλο διαδραμάτισαν οι κεντρικές τράπεζες. Ειδικότερα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού πρακτορείου…
Ο Παναμάς δεσμεύτηκε για ελεύθερη διέλευση των αμερικανικών πολεμικών πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι θα αποσυρθεί από την κινεζική πρωτοβουλία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ