
Δίχως σταματημό βαίνουν οι επενδυτικές κινήσεις της Teekay Tankers, η οποία εντός του Φεβρουαρίου ανακοίνωσε ότι εισήλθε σε συμφωνία για τη ναύλωση ενός Aframax δεξαμενόπλοιου. Το εν λόγω πλοίο αναμένεται να εισέλθει στον στόλο της εταιρείας πριν από το πέρας του α’ τριμήνου του 2023, ενώ το συμβόλαιο έχει ισχύ 24 μηνών με επιλογή επέκτασης της ναύλωσης για επιπλέον 12 μήνες.
Η προαναφερθείσα επένδυση δεν συνιστά τη μοναδική στην οποία έχει προχωρήσει πρόσφατα η Teekay Tankers. Τον Ιανουάριο του 2023, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το option για την απόκτηση εννέα πλοίων, τα οποία διαχειριζόταν μέσω συμφωνίας πώλησης και επαναμίσθωσης έναντι $164 εκατ. Τον ίδιο μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε την παραλαβή ενός eco-Aframax νεότευκτου, το οποίο θα αποτελεί μέρος του στόλου της για τουλάχιστον επτά έτη μέσω συμβολαίου ναύλωσης, που περιλαμβάνει και την επιλογή επέκτασης της περιόδου ναύλωσης τρεις φορές κατά ένα έτος αλλά και την αγορά του πλοίου.
Παράλληλα, η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση δανείου ύψους $350 εκατ. εντός του Φεβρουαρίου, με στόχο την αναχρηματοδότηση 19 πλοίων τα οποία βρίσκονται στη διαχείρισή της μέσω συμφωνιών πώλησης και επαναμίσθωσης.
Τέλος, σημειώνεται ότι η εταιρεία κατέγραψε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ύψους $341,7 εκατ. το 2022. Οι εκτιμήσεις της εταιρείας διαφαίνονται ιδιαίτερα αισιόδοξες για το μέλλον. Ο CEO της εταιρείας σχολίασε μεταξύ άλλων: «Οι ναύλοι που έχουμε εξασφαλίσει επί του παρόντος στη spot αγορά είναι υψηλοί και, καθώς σχεδόν ολόκληρος ο στόλος μας δραστηριοποιείται στη spot αγορά επί του παρόντος, θεωρούμε ότι θα ευνοηθούμε ιδιαίτερα από την ισχυρή αγορά».
Φωτο: Teekay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ