
Σε δημόσια πρόταση για το σύνολο των μετοχών της Attica Group που δεν ελέγχει, προχωρά η Τράπεζα Πειραιώς, σε συνέχεια αντίστοιχης κίνησης που είχε κάνει για τις μετοχές της MIG. Ειδικότερα, όπως ενημέρωσε η Τράπεζα Πειραιώς, η δημόσια πρόταση θα γίνει σε τιμή 1,855 ευρώ ανά μετοχή.
Όπως αναφέρει η τράπεζα, ελέγχει μέσω και των προσώπων που ενεργούν συντονισμένα, το 79,3832% των μετοχών της εταιρείας. Ως εκ τούτου, η δημόσια πρόταση αφορά την απόκτηση του συνόλου των μετοχών, τις οποίες δεν κατέχει ο προτείνων και τα πρόσωπα που ενεργούν συντονισμένα με τον προτείνοντα, ήτοι κατ’ ανώτατο αριθμό 44.492.160 μετοχές, οι οποίες αντιπροσωπεύουν ποσοστό ύψους περίπου 20,6168% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου της εταιρείας.
Σημειώνεται ότι μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας πρότασης, και εφόσον ο προτείνων και τα συντονισμένα πρόσωπα κατέχουν συνολικά μετοχές που αντιπροσωπεύουν ποσοστό τουλάχιστον 90% του συνολικού καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου και δικαιωμάτων ψήφου της εταιρείας, ο προτείνων:
* δεν θα ασκήσει το δικαίωμα εξαγοράς, σύμφωνα με το άρθρο 27 του νόμου και την απόφαση 1/644/22.4.2013 του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Κ.
* υποχρεούται σύμφωνα με το άρθρο 28 του νόμου, να αποκτήσει χρηματιστηριακά όλες τις μετοχές που θα του προσφερθούν εντός περιόδου τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων της δημόσιας πρότασης σε τιμή ανά μετοχή ίση με το προσφερόμενο 5 αντάλλαγμα (δικαίωμα εξόδου). Ταυτόχρονα, με τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων της δημόσιας πρότασης, ο προτείνων θα δημοσιοποιήσει και το δικαίωμα εξόδου των μετόχων.
* δεν θα προχωρήσει σε καμία ενέργεια αναφορικά με την διαγραφή των μετοχών της εταιρείας από το Χ.Α.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ