![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/11/202311211403392870.jpg)
Ο γαλλικός ενεργειακός κολοσσός TotalEnergies πραγματοποίησε πρόσφατα στη Σιγκαπούρη τον πρώτο εφοδιασμό ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Hapag-Lloyd με ένα μείγμα βιοκαυσίμου.
Το χωρητικότητας 15.000 TEUs containership με την ονομασία «Afif» εφοδιάστηκε με 2.000 μετρικούς τόνους βιοκαυσίμου B24, ενός μείγματος που αποτελείται κατά 24% από χρησιμοποιημένα μαγειρικά έλαια (UCOME) και κατά 76% από πετρέλαιο χαμηλής περιεκτικότητας θείου (VLSFO). Η κατανάλωση του εν λόγω μείγματος βιοκαυσίμου αναμένεται να αποφέρει μείωση των παραγόμενων καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου του πλοίου κατά περίπου 20% σε σύγκριση με την κατανάλωση συμβατικών ναυτιλιακών καυσίμων.
Ο Jan Christensen, διευθυντής του τμήματος αγοράς καυσίμων της Hapag-Lloyd, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τη συνεργασία μας με την TotalEnergies για τον εφοδιασμό του πλοίου μας με βιοκαύσιμο στη Σιγκαπούρη. Τα βιοκαύσιμα μπορούν, σε συνδυασμό με άλλα πράσινα καύσιμα, να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στις προσπάθειες διαμόρφωσης μιας κοινωνίας απαλλαγμένης από τον άνθρακα, ενώ η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί ένα ακόμα βήμα της Hapag-Lloyd στον δρόμο προς την επίτευξη της απανθρακοποίησης των δραστηριοτήτων της. Η συνεχής παροχή βιοκαυσίμου στη Σιγκαπούρη θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε στους πελάτες μας βιώσιμες λύσεις μεταφορών, υποστηρίζοντας έτσι και τις δικές τους προσπάθειες για τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος των δραστηριοτήτων τους».
Φωτό: totalenergies.sg
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σημαντική πτώση καταγράφουν οι ναύλοι των bulk carriers από τον περασμένο Νοέμβριο και, όπως προκύπτει και από τα Baltic Exchange Timecharter equivalents, η πτώση…
Η στρατηγική του κολοσσού ενέργειας τα τελευταία έτη εστιάστηκε σημαντικά στις προοπτικές των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, απόφαση που προκάλεσε τον προβληματισμό αναλυτών και τη…
Στο κενό είναι πιθανό να καταλήξουν οποιεσδήποτε βραχυπρόθεσμες εκτιμήσεις για την κατεύθυνση των ναυτιλιακών αγορών, καθώς «ο κόσμος εισέρχεται σε αχαρτογράφητο έδαφος», τονίζει ο…
Σε πόλο έλξης φορτίων θερμικού άνθρακα αναδείχθηκε το Βιετνάμ κατά τη διάρκεια του 2024, καθώς οι εισαγωγές της ασιατικής χώρας εκτοξεύτηκαν και σημείωσαν νέο…
Η Αθηναϊκή Ριβιέρα το 2035 θα είναι ένας παγκόσμιας κλάσης προορισμός για κατοικία, επενδύσεις και τουρισμό. Η αξία των ακινήτων θα έχει αυξηθεί σημαντικά,…
Η επιστροφή των δεξαμενόπλοιων στη Διώρυγα του Σουέζ ίσως και να μην έχει τόσο σφοδρό αντίκτυπο. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Gibson,…
Τον Κωνσταντίνο Τασούλα εξέλεξε η ολομέλεια της Βουλής στο αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας. Μετά από ονομαστική-φανερή ψηφοφορία, και επί 274 παρόντων βουλευτών, τον…
Σημαντικό βήμα προς την περιβαλλοντικά βιώσιμη ναυτιλία έκανε η WinGD, με την παρουσίαση του ενσωματωμένου στον κινητήρα συστήματος Καταλυτικής Μείωσης (iSCR) ως λύση για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ