
Οι ναυπηγικές εταιρείες Samho Heavy Industries (HSHI) και HJ Shipbuilding and Construction (HJSC) υπέγραψαν συμβόλαια συνολικής αξίας 1,12 δισ. δολαρίων με τη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή εταιρεία HMM για την κατασκευή εννέα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατανάλωσης καυσίμου μεθανόλης.
Βάσει των συμβολαίων, η HSHI πρόκειται να κατασκευάσει επτά από τα εννέα πλοία διπλού καυσίμου και χωρητικότητας 9.000 TEU, ενώ η HJSC θα αναλάβει την κατασκευή των υπολοίπων δύο πλοίων.
Η συγκεκριμένη παραγγελία αποτελεί ένα αρχικό βήμα της HMM για την επέκταση του στόλου της με φιλικά προς το περιβάλλον πλοία που καταναλώνουν εναλλακτικά καύσιμα. Τα νεότευκτα πλοία θα χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση των γραμμών Ασίας – Βόρειας/Λατινικής Αμερικής καθώς και για την εξυπηρέτηση δρομολογίων μεταξύ Ασίας και Ινδίας.
Η παράδοση των εν λόγω containerships είναι προγραμματισμένη για τα έτη 2025-2026, ενώ η HMM έχει υπογράψει παράλληλα μνημόνια συμφωνίας (MoU) με πέντε προμηθευτές ναυτιλιακών καυσίμων, προκειμένου να εξασφαλίσει την παροχή καυσίμου μεθανόλης στα νεότευκτα πλοία. Στα πλαίσια των μνημονίων που υπεγράφησαν, η HMM σχεδιάζει να πραγματοποιήσει μελέτες σκοπιμότητας με κάθε έναν από τους συνεργάτες της προκειμένου να υποστηρίξει την αγορά διαφόρων τύπων μεθανόλης στα κύρια λιμάνια ανεφοδιασμού των πλοίων της, ενώ θα εργαστεί επίσης πάνω στην παραγωγή πράσινης μεθανόλης προκειμένου να συνεισφέρει στις προσπάθειες ανάπτυξης ανθρακικά ουδέτερων καυσίμων.
Φωτό: Birgit/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ψηφιακή μεταρρύθμιση του ελληνικού νηολογίου συνεχίζεται, με νέες λειτουργίες να εντάσσονται στο niologio.gov.gr, απλοποιώντας περαιτέρω τις διαδικασίες και μειώνοντας τη γραφειοκρατία. Η πλατφόρμα,…
Η διάσπαση της αμμωνίας (Ammonia Cracking) αποτελεί μια διαδικασία παραγωγής καθαρού υδρογόνου, απαλλαγμένου από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO₂). Μία από τις πλέον υποσχόμενες…
Η τιμή του χρυσού ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 3.000 δολάρια η ουγγιά, καθώς το πολύτιμο αυτό μέταλλο αποτελεί αξία-καταφύγιο απέναντι στους γεωπολιτικούς φόβους…
Η Capital Gas Ship Management Corp. ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία εγγραφής του LNG/C «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» στο ελληνικό νηολόγιο. Το LNG/C «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» πλέον ταξιδεύει σε…
Καθώς ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας παίρνει «φωτιά» και το «κύμα» των εισαγωγικών δασμών σε βασικούς εμπορικούς εταίρους των ΗΠΑ συνεχίζεται, οι αμερικανικές εισαγωγές παρουσιάζουν…
Αισιοδοξία για τη ναυτιλιακή κίνηση κατά μήκος του Βορείου Περάσματος το 2025 αποπνέουν οι πρόσφατες δηλώσεις αξιωματούχων της ρωσικής κυβέρνησης. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…
Την ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας τους στην ενέργεια, και δη στο φυσικό αέριο, καλοβλέπουν Κάιρο και Άγκυρα. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του τουρκικού πρακτορείου…
Μόνο 1 στους 6 πλοιοκτήτες κατανοούν πώς ένα πλοίο λειτουργεί με ασφάλεια έναντι των κυβερνοεπιθέσεων κατά την παράδοση, ενώ μόλις το 17% των ναυπηγείων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ