Οι ναυπηγικές εταιρείες Samho Heavy Industries (HSHI) και HJ Shipbuilding and Construction (HJSC) υπέγραψαν συμβόλαια συνολικής αξίας 1,12 δισ. δολαρίων με τη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή εταιρεία HMM για την κατασκευή εννέα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατανάλωσης καυσίμου μεθανόλης.
Βάσει των συμβολαίων, η HSHI πρόκειται να κατασκευάσει επτά από τα εννέα πλοία διπλού καυσίμου και χωρητικότητας 9.000 TEU, ενώ η HJSC θα αναλάβει την κατασκευή των υπολοίπων δύο πλοίων.
Η συγκεκριμένη παραγγελία αποτελεί ένα αρχικό βήμα της HMM για την επέκταση του στόλου της με φιλικά προς το περιβάλλον πλοία που καταναλώνουν εναλλακτικά καύσιμα. Τα νεότευκτα πλοία θα χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση των γραμμών Ασίας – Βόρειας/Λατινικής Αμερικής καθώς και για την εξυπηρέτηση δρομολογίων μεταξύ Ασίας και Ινδίας.
Η παράδοση των εν λόγω containerships είναι προγραμματισμένη για τα έτη 2025-2026, ενώ η HMM έχει υπογράψει παράλληλα μνημόνια συμφωνίας (MoU) με πέντε προμηθευτές ναυτιλιακών καυσίμων, προκειμένου να εξασφαλίσει την παροχή καυσίμου μεθανόλης στα νεότευκτα πλοία. Στα πλαίσια των μνημονίων που υπεγράφησαν, η HMM σχεδιάζει να πραγματοποιήσει μελέτες σκοπιμότητας με κάθε έναν από τους συνεργάτες της προκειμένου να υποστηρίξει την αγορά διαφόρων τύπων μεθανόλης στα κύρια λιμάνια ανεφοδιασμού των πλοίων της, ενώ θα εργαστεί επίσης πάνω στην παραγωγή πράσινης μεθανόλης προκειμένου να συνεισφέρει στις προσπάθειες ανάπτυξης ανθρακικά ουδέτερων καυσίμων.
Φωτό: Birgit/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Νέα εξαετή σύμβαση-πλαίσιο με τη Naval Group, η οποία αφορά το Follow On Support των Φρεγατών FDI Belharra, υπέγραψαν τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας στις 5…
Μετά από ένα πολύμηνο ράλι πτώσεων, η ναυλαγορά των containerships καταγράφει σημάδια ανάπτυξης, λόγω μεταξύ άλλων αυξημένης ζήτησης ενόψει Χριστουγέννων. Ειδικότερα, o σχετικός δείκτης…
Καθώς οι βροχοπτώσεις στη Βραζιλία βαίνουν ολοένα μειούμενες, αναγκάζοντας τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια να υπολειτουργούν, οι εισαγωγές άνθρακα της χώρας της Λατινικής Αμερικής φαίνεται να…
Τελετές ονοματοδοσίας για τέσσερα LNG carriers συμβατικού μεγέθους, που ναυπηγήθηκαν στα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries και Hanwha Ocean, πραγματοποίησε η QatarEnergy. Tα τέσσερα νεότευκτα…
Ανάσα στις οικονομίες των χωρών του ΟΟΣΑ έφερε η πτώση των τιμών ενέργειας τον Σεπτέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων, ο…
Η εξέλιξη των κινητήρων που λειτουργούν με πάνω από ένα είδος καυσίμου στη ναυτιλία φαίνεται να ευθυγραμμίζεται με την αυξανόμενη ζήτηση για καύσιμα χαμηλών…
Ισχυρή παραμένει η κόντρα μεταξύ Ελλήνων και Κινέζων πλοιοκτητών στις παραγγελίες και στις αγοραπωλησίες πλοίων. Όπως καταδεικνύουν δεδομένα πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, οι…
Σε άνθιση φέρεται να βρίσκεται η παγκόσμια αγορά μικροκυκλωμάτων, με τον Σεπτέμβριο να αποτελεί μήνα-ορόσημο. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του τουρκικού Anadolu, τον Σεπτέμβριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ