
Τέλος στη θαλάσσια μεταφορά ηλεκτρικών, υβριδικών αυτοκινήτων και αυτοκινήτων υδρογόνου βάζει η νορβηγική εταιρεία Havila Kystruten για λόγους ασφάλειας. Η εταιρεία προέβη σε ανάλυση του κινδύνου στην περίπτωση πρόκλησης πυρκαγιάς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και κατέληξε στην εν λόγω απόφαση, η οποία προκαλεί εντύπωση αν αναλογιστεί κανείς ότι η πλειοψηφία των οχημάτων στο μέλλον θα είναι ηλεκτρικά.
Στελέχη της εταιρείας τονίζουν ότι ενδεχόμενη πυρκαγιά στα αυτοκίνητα απαιτεί εξωτερικά μέσα διάσωσης και θέτει σε κίνδυνο τους επιβάτες και το πλήρωμα. Αντιθέτως, στην περίπτωση των συμβατικών αυτοκινήτων, η πυρκαγιά μπορεί να περιοριστεί από εσωτερικά συστήματα και από το πλήρωμα. Αφορμή για την ανάλυση αποτέλεσε η πυρκαγιά στο «Felicity Ace» στον Ατλαντικό το 2022, το οποίο εν τέλει βυθίστηκε. Το πλοίο μετέφερε 4.000 πολυτελή αυτοκίνητα αξίας $400 εκατ.
Η Havila Kystruten επιβεβαίωσε ότι θα συνεχίσει να εργάζεται για την εξεύρεση λύσεων που μπορούν να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο μεταφοράς αυτών των οχημάτων στο μέλλον.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ