Ο κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος υπηρεσιών επικοινωνίας Tototheo Maritime™ ανακοίνωσε την προσθήκη του νέου δορυφορικού δικτύου υψηλών ταχυτήτων και χαμηλού χρόνου απόκρισης Starlink στο χαρτοφυλάκιο των παρεχόμενων υπηρεσιών του.
Η συμφωνία μεταξύ των Tototheo και Starlink οριστικοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2022, με τη γνωστή εταιρεία παροχής λύσεων ναυτιλιακής τεχνολογίας να ξεκινά τη διάθεση των Starlink Kits μέσα στον Ιανουάριο του 2023.
Η προσθήκη της υπηρεσίας Starlink LEO στο χαρτοφυλάκιό της καθιστά την Tototheo έναν από τους λίγους παρόχους ναυτιλιακής τεχνολογίας που προσφέρουν μια πλήρη γκάμα ανταγωνιστικών και αξιόπιστων επιλογών συνδεσιμότητας, καθώς και ένα μεγάλο εύρος ολοκληρωμένων λύσεων σε πελάτες του ναυτιλιακού κλάδου, του κλάδου των υπεράκτιων κατασκευών καθώς και σε γραφεία εταιρειών.
Οι πελάτες της Tototheo θα διαθέτουν μέγιστη ευελιξία ως προς την επιλογή της διαμόρφωσης που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους, ενσωματώνοντας το Starlink Service (LEO) στις δορυφορικές τεχνολογίες Inmarsat GX (Ka-Band & L-Band), TM Flex (Ku-Band), Iridium (L-Band), LTE (3G/4G) καθώς και σε λύσεις επίγειας συνδεσιμότητας.
H SpaceX έχει θέσει σε λειτουργία έναν σχηματισμό δορυφόρων χαμηλής τροχιάς (LEO), προκειμένου να παρέχει συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας και χαμηλού χρόνου απόκρισης έως και 350 Mbps.
H co-CEO της Tototheo, Δέσποινα Παναγιώτου Θεοδοσίου, ανέφερε σχετικά: «Η συγκεκριμένη κίνηση σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη συνδεσιμότητα στον ναυτιλιακό κλάδο. Με μια ταχέως διευρυνόμενη περιοχή κάλυψης, οι ταχύτητες που προσφέρει η Starlink θα επιτρέψουν να σημειωθεί μεγάλη πρόοδος στο κομμάτι της υιοθέτησης αποτελεσματικότερων και βιωσιμότερων τεχνολογιών από τον ναυτιλιακό κλάδο».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ