
Σε ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων προέβη πρόσφατα η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas με επικεφαλής τον Αριστείδη Πίττα. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ύψους $26,2 εκατ. το γ’ τρίμηνο του έτους και $91,5 εκατ. για το α’ εννιάμηνο του έτους.
Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, κ. Αριστείδης Πίττας, μεταξύ άλλων σχολίασε τα εξής: «Παρά τη σημαντική πτώση στους ναύλους των containerships, τα τωρινά ναύλα στα μεγέθη που δραστηριοποιούμαστε είναι υπερδιπλάσια του μέσου όρου των ναύλων το 2019.
»Μία από τις σημαντικές προκλήσεις της αγοράς στο μέλλον θα είναι η απορρόφηση των υπό παραγγελία containerships στον στόλο, που επί του παρόντος αντιστοιχούν στο 29% του στόλου. Τα πλοία αυτά θα αρχίσουν να παραδίδονται από το β’ εξάμηνο του 2023, όμως είναι κυρίως μεγαλύτερου μεγέθους και όχι feeders, στα οποία επικεντρωνόμαστε εμείς. Μάλιστα, την ίδια ώρα, η ηλικία του παγκόσμιου στόλου feeders είναι μεγαλύτερη, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα feeders θα επηρεαστούν περισσότερο από τους επικείμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς το 2023, συνεπώς η αύξηση της προσφοράς στα feeders θα περιοριστεί περαιτέρω.
»Σε κάθε περίπτωση, η εκρηκτική άνοδος των ναύλων από τα τέλη του 2020 έως και τον Αύγουστο του 2022 μας επέτρεψε να ναυλώσουμε τα πλοία μας σε πολύ κερδοφόρα επίπεδα, με ορίζοντα έως και τρία έτη ή ακόμα περισσότερο, οδηγώντας σε ένα backlog προσυμφωνημένων εσόδων που ξεπερνούν τα $450 εκατ.
»Λόγω του backlog αυτού, αποφασίσαμε να επενδύσουμε στη ναυπήγηση εννέα σύγχρονων και φιλικών προς το περιβάλλον feeder containerships, δύο εκ των οποίων έχουν ήδη ναυλωθεί για τουλάχιστον τρία έτη. Οι συγκεκριμένες παραγγελίες θα μας βοηθήσουν να καταστούμε ένας εκ των φιλικότερων προς το περιβάλλον διαχειριστών feeder containerships».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική αναμένεται να είναι η πορεία των ρωσικών εξαγωγών σιταριού τους επόμενους μήνες, εξέλιξη που δύναται να επιδράσει θετικά στα Panamax bulk carriers. Ειδικότερα,…
Σε έγκριση της προκήρυξης διεθνούς οργανισμού για την παραχώρηση δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές «Α2» και «Νότια της Πελοποννήσου», στην περιοχή…
Την εκκίνηση της παραγωγής από τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του πεδίου πετρελαίου «Luda 5-2 North Oilfield» ανακοίνωσε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η κινεζική εταιρεία…
Το ναυτιλιακό cluster «Maritime Hellas», μία πρωτοβουλία η οποία υποστηρίζεται από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), ήταν…
Αλλαγή δεδομένων για τους πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να διαλύσουν παλιά πλοία φέρνει ο Διεθνής Κανονισμός για την ορθή περιβαλλοντικά ανακύκλωση πλοίων (Σύμβαση του…
Καθώς η Διώρυγα του Σουέζ μετρά τις πληγές της από τον περιορισμό των διελεύσεων, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι, η Αρχή της διώρυγας…
Σε ρότα υπεργιγάντωσης βρίσκεται η ενεργειακή αγορά της Ινδίας, καθώς η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας προχωρά σε συνέργειες με κολοσσούς του κλάδου, οι…
Η Seatrium Limited, σε συνεργασία με τη Wärtsilä, ανακοίνωσε την επιτυχή εξασφάλιση και υλοποίηση της πρώτης στον κόσμο εγκατάστασης πλήρους κλίμακας συστήματος Δέσμευσης και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ