Η ΜAN Energy Solutions υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας (MoU) με την αμερικανική εταιρεία κρουαζιέρας Norwegian Cruise Line Holdings Ltd (NCLH), στο πλαίσιο του οποίου θα πραγματοποιήσει μετασκευή ενός κινητήρα MAN 48/60, προκειμένου να καταναλώνει, εκτός από ντίζελ, και μεθανόλη ως καύσιμο.
Η υλοποίηση του έργου θα γίνει σε στάδια, με το τρίτο και τελευταίο από αυτά να περιλαμβάνει την πραγματοποίηση δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες και την παράδοση του κινητήρα στην NCLH για την έναρξη της εμπορικής του χρήσης.
Ο Bernd Siebert, επικεφαλής του τμήματος μετασκευών και αναβαθμίσεων της MAN PrimeServ, ανέφερε σχετικά: «Στη MAN Energy Solutions κατανοούμε την ανάγκη για τη δημιουργία συμμαχιών στον δρόμο προς την επίτευξη της απανθρακοποίησης. Η NCLH αποτελεί έναν μακροχρόνιο συνεργάτη, με τον οποίο έχουμε υλοποιήσει και άλλα έργα στο παρελθόν, ενώ στο πλαίσιο του εν λόγω σημαντικού εγχειρήματος αποτελεί την πρώτη εταιρεία από τον κλάδο της κρουαζιέρας με την οποία επιλέξαμε να συνεργαστούμε. Ως καύσιμο, η μεθανόλη εξελίσσεται γρήγορα σε μια καθαρή, αποδοτική και ασφαλή λύση, η οποία παρέχει μια δίοδο προς την απανθρακοποίηση, καθώς προσφέρει σημαντική μείωση των παραγόμενων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και ανθρακική ουδετερότητα όταν παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Το νέο μνημόνιο υπογραμμίζει την αμοιβαία δέσμευσή μας για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας και έχει τη δυνατότητα να ανοίξει τον δρόμο για την επίτευξη της ανθρακικής ουδετερότητας όχι μόνο στον κλάδο της κρουαζιέρας, αλλά και σε ολόκληρο τον κλάδο των θαλάσσιων μεταφορών».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η απόφαση της ρωσικής Gazprom να διακόψει τις αποστολές φυσικού αερίου στην αυστριακή εταιρεία OMV έχει προκαλέσει την εκ νέου στροφή της Γηραιάς Ηπείρου…
Με στόχο την ενίσχυση των δραστηριοτήτων τους στον Καναδά και την εδραίωσή τους στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων της Βόρειας Αμερικής, μέσω της παραγωγής…
Το Ιράν καταδίκασε τις κυρώσεις που επέβαλε η ΕΕ στην κρατική ναυτιλιακή εταιρεία και σε άλλα νομικά πρόσωπα, σημειώνοντας πως βασίζονται σε «ψεύτικους ισχυρισμούς»…
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει για την παγκόσμια οικονομία το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), καθώς η διαφαινόμενη επιβολή δασμών στις ασιατικές εξαγωγές πιθανότατα θα…
Η όρεξη της MSC για παραγγελίες πλοίων φέρεται να παραμένει ανικανοποίητη, παρότι ο στόλος της αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς, ξεπερνώντας τα 6,2 εκατ. TEUs.…
Η καταστροφή δύο υποθαλάσσιων καλωδίων στη Βαλτική Θάλασσα θα πρέπει να θεωρηθεί σαμποτάζ, δήλωσε την Τρίτη 19 Νοεμβρίου το Βερολίνο, ενώ οι ένοπλες δυνάμεις…
Πέραν της χαμηλότερης ζήτησης πετρελαίου εντός του έτους, τα δεξαμενόπλοια φέρονται να έχουν επηρεαστεί και από τη στρατηγική που υιοθετούν οι κινεζικοί εισαγωγείς. Ειδικότερα,…
Σε νέα δωρεά προχώρησε την Τρίτη 19 Νοεμβρίου ο κ. Νικόλας Πατέρας, παραδίδοντας τα πρώτα περιπολικά Suzuki Vitara Hybrid στον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ