Κλιμάκιο της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), πραγματοποίησε επίσκεψη στους λιμένες Μυκόνου, Πάτμου, Ρόδου, Σαντορίνης και είχε συναντήσεις με τους Δημάρχους, τους Προέδρους των Λιμενικών Ταμείων, τους προϊσταμένους των άλλων Αρχών Λιμένων, καθώς και τους τοπικούς Ναυτικούς και Τουριστικούς Πράκτορες.
Στις συναντήσεις αυτές συζητήθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν τους λιμένες, προκειμένου για την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων και των μεταφερομένων εκατομμυρίων επιβατών – τουριστών που επισκέπτονται τα ενδιαφέροντα, στην ευρύτερη περιοχή των λιμένων, μέρη.
Στις συζητήσεις αναλύθηκαν πληθώρα θεμάτων, όπως οι σχεδιασμοί έργων και ρυθμίσεων αλλά και η αποτύπωσή τους στα masters plans. Εκτός αυτού, ο σχεδιασμός και κατασκευή σταθμών επιβατών (passenger terminals), σύμφωνα με τις ανάγκες του μέλλοντος αλλά και οι βελτιώσεις σε υπάρχουσες δομές. Επιπλέον, η εφαρμογή μέτρων βάσει της Διεθνούς Σύμβασης και του Κώδικα ISPS για το Maritime Security, τόσο στη χερσαία λιμενική ζώνη όσο και στον θαλάσσιο χώρο αλλά και η λήψη μέτρων προστασίας του περιβάλλοντος.
Παράλληλα, η λειτουργία συστήματος ελέγχου αφίξεων – αναχωρήσεων κρουαζιερόπλοιων, η τοποθέτηση ναυδέτων σε προορισμούς κρουαζιέρας αλλά και η λειτουργία λεωφορείων σε μεγάλους λιμένες για τη μεταφορά επιβατών. Όσον αφορά τις μικρότερα νησιά που δύναται να αποτελέσουν δημοφιλείς προορισμούς μελλοντικά, συζητήθηκε η ανάπτυξη υποδομών.
Την ίδια ώρα, υπό εξέταση βρίσκεται η επέκταση της τουριστικής περιόδου, με στόχο το full year operation. Πέραν αυτών, αντικείμενο συζήτησης αποτέλεσαν πληθώρα μέτρων στους λιμένες και τις λιμενικές ζώνες, με στόχο την ασφαλή μετακίνηση επιβατών και οχημάτων και την αποφυγή άναρχων καταστάσεων στις θέσεις παραμονής των πλοίων.
Και οι δύο πλευρές συμφώνησαν όπως υπάρξει συνέχεια των συναντήσεων, προκειμένου να μπορούν να ακούγονται οι απόψεις των χρηστών στους σχεδιασμούς των έργων πριν αρχίσει η εκτέλεση των. Το στοιχείο αυτό δίνει τη δυνατότητα να καταγράφονται οι απόψεις των ανθρώπων που είναι υπεύθυνοι στους χειρισμούς των πλοίων κατά την είσοδο και έξοδο από τους λιμένες, καθώς και την παραμονή των εκεί, λαμβάνοντας πάντα τον παράγοντα ασφάλεια (safety), που σχετίζεται και με τις επικρατούσες σε κάθε περίπτωση καιρικές συνθήκες στους λιμένες και τα αγκυροβόλια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τη δημιουργία ακτοπλοϊκής γραμμής που θα συνδέει τη Θεσσαλία με τη Λέσβο και τη Χίο στοχεύουν από κοινού τα Λιμενικά Ταμεία των δύο νησιών του Β.…
Tα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας διέθεταν αποθέματα άνθρακα ύψους 138 εκατ. short tons στα τέλη του περασμένου Μαΐου, τα υψηλότερα επίπεδα από την κατάρρευση…
Η Ιταλία έχει περισσότερες πόλεις με ζώνες χαμηλών εκπομπών στις οποίες μπορούν να κυκλοφορήσουν αυτοκίνητα με ελάχιστες ή μηδενικές εκπομπές ρύπων σε σχέση με…
Στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών για βιώσιμη ανάπτυξη στη ναυτιλιακή βιομηχανία, η Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) ανακοίνωσε την έκδοση Έγκρισης επί της Αρχής…
Η Trafigura Group Pte Ltd και η Greenergy, προμηθευτής καυσίμων στις οδικές μεταφορές, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, και σημαντικός παραγωγός βιοντίζελ στην Ευρώπη,…
Καθώς οι εταιρείες ενέργειας παγκοσμίως επικεντρώνονται στην απανθρακοποίηση των δραστηριοτήτων τους, επενδύοντας σε καθαρές πηγές ενέργειας, η αυστραλιανή Woodside Energy προχώρησε στην επίτευξη μιας…
Απογειώθηκε η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας, «Ελευθέριος Βενιζέλος», τον εφετινό Ιούλιο. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η…
Το ενδιαφέρον της Τουρκίας φαίνεται να κεντρίζουν οι χώρες του Περσικού Κόλπου, καθώς, μετά τη συμφωνία ελεύθερου εμπορίου ανάμεσα στις δύο πλευρές, η Τουρκία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ