![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2020/05/202005091151108985.jpg)
H Κίνα φαίνεται ότι, ακόμα μία φορά, αναδιαμορφώνει τα δεδομένα στην αγορά των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, στην προσπάθειά της να διαφοροποιήσει τις προμήθειες σιδηρομεταλλεύματος.
Ειδικότερα, η Νότια Αφρική αναδύεται ως σημαντικός πλέον προμηθευτής iron ore της Κίνας, καθώς η τελευταία επιχειρεί να διαφοροποιήσει τις εισαγωγές της, μακριά από τις Βραζιλία και Αυστραλία. Σύμφωνα με δεδομένα της Signal Ocean Platform, τον περασμένο Μάιο, συγκριτικά με τον Μάιο του 2021, η Νότια Αφρική αύξησε κατά 47% τις εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος στην Κίνα, οι οποίες ανήλθαν σε 2,5 εκατ. τόνους. Πολύ σημαντική αύξηση επίσης, της τάξης του 47%, κατεγράφη στις εν λόγω ροές τον περασμένο Ιούλιο συγκριτικά με τον Ιούλιο του 2021.
Πάντως, εταιρείες εξορύξεων της Νότιας Αφρικής φαίνεται να κλείνουν το μάτι στον ασιατικό γίγαντα, ο οποίος είναι ο κορυφαίος εισαγωγέας σιδηρομεταλλεύματος παγκοσμίως. Πρόσφατα, η Kumba Iron Ore ανέφερε ότι τα οικονομικά μέτρα του Πεκίνου με επίκεντρο την ανάπτυξη των υποδομών θα δώσουν ώθηση στη ζήτηση για iron ore, η οποία επλήγη από τα μέτρα κατά της πανδημίας αλλά και από την κρίση στο real estate.
Φωτό: Mudassir Ali/ Pexels
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ