Η MAN Energy Solutions υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας (MoU) με τη Stena Teknik, το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Stena, και την Proman, τον μεγαλύτερο παγκοσμίως παραγωγό μεθανόλης, προκειμένου να εξετάσουν τις δυνατότητες μετατροπής των κινητήρων MAN 48/60 σε κινητήρες διπλού καυσίμου, που θα καταναλώνουν ως καύσιμα ντίζελ και μεθανόλη.
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, θα πραγματοποιηθεί αρχικά μια μελέτη σκοπιμότητας, η οποία θα καθορίζει τον σκοπό και τα όρια του έργου, τον καταμερισμό των εργασιών και τις αντίστοιχες αρμοδιότητες των τριών συνεργατών. Πρωταρχικός στόχος της συνεργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων καύσης της μεθανόλης σύμφωνα με τον κύκλο Otto, χρησιμοποιώντας τεχνολογία άμεσου ψεκασμού. Παράλληλα, οι εταίροι θα διερευνήσουν και τις δυνατότητες ανάπτυξης τεχνολογιών άμεσου ψεκασμού καυσίμου μεθανόλης (MeOH) για νεότευκτα πλοία αλλά και για μετασκευές υπαρχόντων κινητήρων.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της μελέτης σκοπιμότητας, η δεύτερη φάση της συνεργασίας θα περιλαμβάνει τη μετασκευή κινητήρων και την πραγματοποίηση δοκιμών, ενώ τέλος η τρίτη φάση θα αφορά την ολοκλήρωση των δοκιμών και την παράδοση των κινητήρων για εμπορική χρήση.
Φωτό: www.proman.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο Συνέδριο για τα «50 χρόνια Δημοκρατίας και τις Ένοπλες Δυνάμεις: Τι μέλλει γενέσθαι;», ο Πάνος Ξενοκώστας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ONEX Shipyards…
Τις συνιστώσες που θα διαμορφώσουν την παγκόσμια οικονομία και το θαλάσσιο εμπόριο ανέλυσαν οι κ. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime…
Ηχητικό του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας κατέγραψε τις τελευταίες επικοινωνίες δευτερόλεπτα πριν και μετά τη σύγκρουση εν πτήσει ενός επιβατικού αεροσκάφους της εταιρίας American…
Ανθεκτικότητα επέδειξε η παγκόσμια αγορά δημόσιων εγγραφών (IPOs) το περασμένο έτος, οδηγούμενη από την δυναμική ανάκαμψη της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, η παγκόσμια…
Ισχυρές διαφαίνονται οι προοπτικές της αγοράς κρουαζιέρας και για το 2025, με τις εταιρείες να επεκτείνουν τα διαθέσιμα δρομολόγιά τους και τη ζήτηση να…
Ορατό είναι το ενδεχόμενο ναυτιλιακές εταιρείες να χρειαστεί να καταβάλουν τέλος για τη χρήση της Βαλτικής Θάλασσας, μιας από τις πιο πολυσύχναστες ναυτιλιακές οδούς…
Ένα νέο πλαίσιο για την αναζωογόνηση της οικονομικής παραγωγικότητας και τη διασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της ΕΕ παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Πυξίδα Ανταγωνιστικότητας,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος οικονομικής ανάπτυξης της Σαουδικής Αραβίας, με ορίζοντα το 2030, η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, η Bahri προέβη πρόσφατα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ