
Το βόρειο τμήμα των σιλό αποθήκευσης σιτηρών, που είχε υποστεί μεγάλες ζημιές πριν από δύο χρόνια από τη μεγάλη έκρηξη που είχε σημειωθεί στο λιμάνι της Βηρυτού, κατέρρευσε σήμερα το πρωί – Τρίτη 23 Αυγούστου – έπειτα από προειδοποιήσεις ότι η εγκατάσταση είχε μεγάλη κλίση για να μπορέσει να παραμείνει όρθια.
Ένα μεγάλο σύννεφο καφέ και γκρίζας σκόνης υψώθηκε πάνω από την προκυμαία, μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός LBCI. Δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής πληροφορίες για τραυματισμούς.
Τα σιλό που κατέρρευσαν σήμερα ήταν τα τελευταία του βόρειου τμήματος των σιλό. Προς το παρόν, το νότιο τμήμα των σιλό παραμένει σταθερό.
Η τεράστια έκρηξη, που είχε σημειωθεί στις 4 Αυγούστου 2020 στο λιμάνι, είχε στοιχίσει τη ζωή σε περισσότερους από 220 ανθρώπους και είχε προκαλέσει μεγάλες ζημιές στο βόρειο τμήμα των σιλό σιτηρών, με αποτέλεσμα σιτάρι και καλαμπόκι να έχουν χυθεί στο έδαφος έξω από αυτά.
Πρόσφατα μια φωτιά σιγόκαιγε επί εβδομάδες στα σιλό. Αξιωματούχοι είχαν πει πως η φωτιά ήταν αποτέλεσμα της καλοκαιρινής ζέστης που προκάλεσε την ανάφλεξη των σιτηρών που είχαν μείνει εντός των σιλό.
Σημειώνεται ότι τμήμα της εγκατάστασης είχε καταρρεύσει στις 31 Ιουλίου και ένα άλλο τμήμα έπεσε στις 4 Αυγούστου, κατά τη δεύτερη επέτειο της έκρηξης.
Προχθές, Κυριακή, το υπουργείο Υγείας είχε ανακοινώσει πως δείγματα σκόνης από διάφορα σημεία του λιμανιού έδειξαν πως ο αέρας περιέχει υψηλές ποσότητες κοινής μούχλας, η οποία δεν είναι επικίνδυνη εφόσον δεν εισπνέεται σε μεγάλες ποσότητες για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτό: Wael Hamzeh/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ράλι παραγγελιών για νέα πλοία από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών κατεγράφη τα προηγούμενα έτη. Πλέον, παρότι οι παραγγελίες συνεχίζονται με…
Ο κολοσσός CMA CGM συνεχίζει την επέκταση του στόλου του, παραλαμβάνοντας το containership «CMA CGM TIGA». Το συγκεκριμένο πλοίο αποτελεί τον επίλογο μιας παραγγελίας…
Αναντίρρητα, η ναυτιλιακή βιομηχανία βιώνει μια περίοδο έντονων προκλήσεων. Τα όρια που έχουν θέσει οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί για την αποανθρακοποίηση επιτάσσουν την ανάγκη στροφής…
Νέα σημαντική συμφωνία υπέγραψαν πρόσφατα τα ναυπηγεία Fincantieri, καθώς εξασφάλισαν παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο ακόμα κρουαζιερόπλοιων. Συγκεκριμένα, ο ιταλικός ναυπηγικός κολοσσός και η…
Θετικές παραμένουν οι τελευταίες εξελίξεις στη ναυλαγορά των LPG carriers, με τα Very Large Gas Carriers να παραμένουν στο επίκεντρο. Ειδικότερα, σύμφωνα με τη…
Αποστολή ΝΧ στις ΗΠΑ Εμφανώς «μουδιασμένη» από τις πολιτικές Τραμπ, που συμπαρασύρουν στο διάβα τους και τη ναυτιλία, η ναυτιλιακή κοινότητα συναντήθηκε στη μεγαλύτερη…
Στο τεύχος της 15ης Αυγούστου 1961, τα Ναυτικά Χρονικά παρουσίασαν στο αναγνωστικό τους κοινό το δανικό επιβατηγό πλοίο «Bornholm», με αφορμή την πρόσφατη ολοκλήρωση…
Οι νέες τεχνολογίες, η ενεργειακή αποδοτικότητα, η εκπαίδευση και η κατάρτιση των ναυτικών βρέθηκαν στο επίκεντρο του 18ου Greener Shipping Summit. Το συνέδριο διοργανώθηκε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ