
Ανησυχία επικρατεί αναφορικά με τις επιπτώσεις της απεργίας που εκκίνησε την Κυριακή 21 Αυγούστου στο μεγαλύτερο εμπορευματικό λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου. Εκπρόσωπος του συνδικάτου Unite έκανε λόγο για δυνητικά σοβαρές διαταραχές στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
Η οκταήμερη κινητοποίηση, που άρχισε χθες Κυριακή, στο λιμάνι του Φίλιξστοου, «θα μπορούσε να τελειώσει σήμερα το απόγευμα, αν η εργοδοσία δεχθεί να μας συναντήσει για αληθινές διαπραγματεύσεις», υπογράμμισε ο Ρόμπερτ Μόρτον, επικεφαλής του εφοδιαστικού κλάδου του συνδικάτου.
Αν όμως αυτό δεν γίνει, «η εφοδιαστική αλυσίδα θα υποστεί σοβαρές διαταραχές. Είναι μία από τις λυπηρές συνέπειες τέτοιων καταστάσεων», πρόσθεσε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Sky News.
Τα μέλη του Unite ζητούν μισθολογικές αυξήσεις «τουλάχιστον ίσες με το ρυθμό του πληθωρισμού», ενώ οι εργοδότες πρότειναν 7%, όπως είπε. «Αν δεν πετύχουμε τους σκοπούς μας, θα υπάρξουν και άλλες απεργίες», προειδοποίησε.
Ο πληθωρισμός έφθασε τον Ιούλιο το 10,1% σε διάστημα έτους και μπορεί τον Οκτώβριο να ξεπεράσει το 13%, ποσοστό που είναι το υψηλότερο σε χώρα της Ομάδας των Επτά (G7) περισσότερο ανεπτυγμένων βιομηχανικών χωρών.
Είναι η πρώτη απεργία που γίνεται από το 1989 στο λιμάνι αυτό, το οποίο διαχειρίζεται περίπου τέσσερα εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια το χρόνο.
Σύμφωνα με σημερινό σημείωμα της εταιρείας χρηματοοικονομικών αναλύσεων Hargreaves Lansdown, το Φίλιξστοου «είναι ένα ουσιώδες γρανάζι στις εμπορικές επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου και μια οκταήμερη απεργία υπάρχει κίνδυνος να οδηγήσει σε προβλήματα εφοδιασμού των σούπερ-μάρκετ».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Tolga Akmen/ AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αποστολή Ναυτικών Χρονικών στις ΗΠΑ Στο ενδιαφέρον του επενδυτικού κοινού για τις μετοχές εταιρειών διαχείρισης bulk carriers και στις προοπτικές της αγοράς εν μέσω…
Τέσσερα επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον στη διεθνή διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της δραστηριότητας κρουαζιέρας στον λιμένα Κατάκολου & σε τμήμα του παλιού λιμένα…
Οι εξαγωγές βραζιλιάνικης σόγιας καλπάζουν το 2025, με την Κίνα να διαδραματίζει, ως είθισται, πρωταγωνιστικό ρόλο. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει δημοσίευμα του Reuters, οι αποστολές…
Οι επιπρόσθετοι τελωνειακοί δασμοί που θέλει ο πρόεδρος των ΗΠΑ δεν αναμένεται να προκαλέσουν ύφεση σε παγκόσμια κλίμακα, δήλωσε τη Δευτέρα 31 Μαρτίου η…
Προσανατολισμένη στο μέλλον της ναυτιλίας διαφαίνεται η πρόσφατη κίνηση της BW LPG, η οποία προχώρησε στην πώληση δύο πλοίων στην εταιρεία του ομίλου BW…
Οι τιμές θερμικού άνθρακα βρίσκονται σε καθοδική πορεία, ελέω παραγωγής-ρεκόρ και μειωμένης ζήτησης από τις Κίνα και Ινδία. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή…
Καθώς οι κλιμακούμενες εμπορικές και γεωπολιτικές εντάσεις σε διεθνές επίπεδο εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των εθνικών κυβερνήσεων, το Νέο Δελχί προσβλέπει στη σύσφιξη των…
Σε τεντωμένο σχοινί ακροβατεί η αγορά των containerships, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις και ο εμπορικός πόλεμος που έχει πυροδοτήσει η πολιτική της κυβέρνησης Τραμπ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ