
Ανησυχία επικρατεί αναφορικά με τις επιπτώσεις της απεργίας που εκκίνησε την Κυριακή 21 Αυγούστου στο μεγαλύτερο εμπορευματικό λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου. Εκπρόσωπος του συνδικάτου Unite έκανε λόγο για δυνητικά σοβαρές διαταραχές στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
Η οκταήμερη κινητοποίηση, που άρχισε χθες Κυριακή, στο λιμάνι του Φίλιξστοου, «θα μπορούσε να τελειώσει σήμερα το απόγευμα, αν η εργοδοσία δεχθεί να μας συναντήσει για αληθινές διαπραγματεύσεις», υπογράμμισε ο Ρόμπερτ Μόρτον, επικεφαλής του εφοδιαστικού κλάδου του συνδικάτου.
Αν όμως αυτό δεν γίνει, «η εφοδιαστική αλυσίδα θα υποστεί σοβαρές διαταραχές. Είναι μία από τις λυπηρές συνέπειες τέτοιων καταστάσεων», πρόσθεσε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Sky News.
Τα μέλη του Unite ζητούν μισθολογικές αυξήσεις «τουλάχιστον ίσες με το ρυθμό του πληθωρισμού», ενώ οι εργοδότες πρότειναν 7%, όπως είπε. «Αν δεν πετύχουμε τους σκοπούς μας, θα υπάρξουν και άλλες απεργίες», προειδοποίησε.
Ο πληθωρισμός έφθασε τον Ιούλιο το 10,1% σε διάστημα έτους και μπορεί τον Οκτώβριο να ξεπεράσει το 13%, ποσοστό που είναι το υψηλότερο σε χώρα της Ομάδας των Επτά (G7) περισσότερο ανεπτυγμένων βιομηχανικών χωρών.
Είναι η πρώτη απεργία που γίνεται από το 1989 στο λιμάνι αυτό, το οποίο διαχειρίζεται περίπου τέσσερα εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια το χρόνο.
Σύμφωνα με σημερινό σημείωμα της εταιρείας χρηματοοικονομικών αναλύσεων Hargreaves Lansdown, το Φίλιξστοου «είναι ένα ουσιώδες γρανάζι στις εμπορικές επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου και μια οκταήμερη απεργία υπάρχει κίνδυνος να οδηγήσει σε προβλήματα εφοδιασμού των σούπερ-μάρκετ».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Tolga Akmen/ AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ