
Η ιαπωνική εταιρεία logistics Seagate Corporation Co. Ltd. (SGC), μέλος του ομίλου Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (“K” Line), ανακοίνωσε πως πρόκειται να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό ρυμουλκό πλοίο το οποίο θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία.
Το νεότευκτο πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης, το οποίο θα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα ως βασική πηγή ισχύος, που θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου μεγάλης χωρητικότητας, η οποία θα φορτίζεται από το ηλεκτρικό δίκτυο της στεριάς. Επιπλέον, θα διαθέτει και μια ηλεκτρογεννήτρια ως βοηθητική πηγή ηλεκτρικής ισχύος.
Το εν λόγω πλοίο θα αποτελεί το πρώτο ρυμουλκό στο λιμάνι της Tokuyama το οποίο θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα ως κύρια πηγή ισχύος, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου της περιοχής από το 2025, οπότε και θα ξεκινήσει να επιχειρεί. Παράλληλα, η εταιρεία σκοπεύει μελλοντικά να αντικαταστήσει το καύσιμο της ηλεκτρομηχανής του πλοίου με εναλλακτικά πράσινα καύσιμα, προκειμένου το πλοίο να μπορεί να επιχειρεί παράγοντας μηδενικές εκπομπές.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί μέρος των προσπαθειών της “K” Line να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς στόχους που έχει θέσει για το 2050, οι οποίοι εστιάζουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τις δραστηριότητες του ομίλου, συμβάλλοντας παράλληλα στην αειφόρο ανάπτυξη της οικονομίας και της κοινωνίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ψηφιακή μεταρρύθμιση του ελληνικού νηολογίου συνεχίζεται, με νέες λειτουργίες να εντάσσονται στο niologio.gov.gr, απλοποιώντας περαιτέρω τις διαδικασίες και μειώνοντας τη γραφειοκρατία. Η πλατφόρμα,…
Η διάσπαση της αμμωνίας (Ammonia Cracking) αποτελεί μια διαδικασία παραγωγής καθαρού υδρογόνου, απαλλαγμένου από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO₂). Μία από τις πλέον υποσχόμενες…
Η τιμή του χρυσού ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 3.000 δολάρια η ουγγιά, καθώς το πολύτιμο αυτό μέταλλο αποτελεί αξία-καταφύγιο απέναντι στους γεωπολιτικούς φόβους…
Η Capital Gas Ship Management Corp. ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία εγγραφής του LNG/C «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» στο ελληνικό νηολόγιο. Το LNG/C «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» πλέον ταξιδεύει σε…
Καθώς ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας παίρνει «φωτιά» και το «κύμα» των εισαγωγικών δασμών σε βασικούς εμπορικούς εταίρους των ΗΠΑ συνεχίζεται, οι αμερικανικές εισαγωγές παρουσιάζουν…
Αισιοδοξία για τη ναυτιλιακή κίνηση κατά μήκος του Βορείου Περάσματος το 2025 αποπνέουν οι πρόσφατες δηλώσεις αξιωματούχων της ρωσικής κυβέρνησης. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…
Την ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας τους στην ενέργεια, και δη στο φυσικό αέριο, καλοβλέπουν Κάιρο και Άγκυρα. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του τουρκικού πρακτορείου…
Μόνο 1 στους 6 πλοιοκτήτες κατανοούν πώς ένα πλοίο λειτουργεί με ασφάλεια έναντι των κυβερνοεπιθέσεων κατά την παράδοση, ενώ μόλις το 17% των ναυπηγείων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ