Νέα παραλαβή που επεκτείνει περαιτέρω τον στόλο των VLCCs της ανακοίνωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Maran Tankers, με επικεφαλής τη Μαρία Αγγελικούση. Πιο συγκεκριμένα, η Maran Tankers παρέλαβε την 1η Ιουλίου το Maran Mars, VLCC ναυπηγημένο στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering τον Ιούνιο του 2020, το οποίο διαθέτει χωρητικότητα περίπου 300.000 dwt. To Μaran Mars αποτελεί το πρώτο από τα δύο second-hand πλοία που απέκτησε η εταιρεία με στόχο την ανανέωση του στόλου της.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος Αγγελικούση εμπιστεύεται σε σημαντικό βαθμό τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία και δη την DSME. Από τα 53 δεξαμενόπλοια (37 VLCCs, 14 Suezmaxes και δύο Aframaxes) που απαρτίζουν, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Maran Tankers, τον στόλο της, τα 35 έχουν ναυπηγηθεί από την DSME. Παράλληλα, και η Maran Gas συνεργάζεται στενά με την DSME όσον αφορά τις ναυπηγήσεις LNG carriers.
Ακόμη, στο ναυπηγικό πρόγραμμα της Maran Tankers περιλαμβάνονται τέσσερα VLCCs, χωρητικότητας 320.500 dwt, τα οποία θα φέρουν την ελληνική σημαία: Τα πρώτα θα ονομαστούν ANTONIS I. ANGELICOUSSIS και MARIA A. ANGELICOUSSIS και αναμένεται να παραδοθούν τον Ιανουάριο του 2023. Το τρίτο θα ονομαστεί MARAN DANAE και αναμένεται να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2023 και το τέταρτο MARAN DIONE και η παράδοσή του αναμένεται τον Ιούνιο του 2023. Mε την παραλαβή των τεσσάρων νεότευκτων το επόμενο έτος η αθροιστική μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας θα ξεπερνά τα 15 εκατ. dwt.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Σε μια σημαντική συμφωνία για την καθετοποίηση των δραστηριοτήτων της προχώρησε πρόσφατα η βραζιλιάνικη πολυεθνική εταιρεία μετάλλων και εξορύξεων Vale. Σύμφωνα με ανακοίνωση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ