Νέα παραλαβή που επεκτείνει περαιτέρω τον στόλο των VLCCs της ανακοίνωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Maran Tankers, με επικεφαλής τη Μαρία Αγγελικούση. Πιο συγκεκριμένα, η Maran Tankers παρέλαβε την 1η Ιουλίου το Maran Mars, VLCC ναυπηγημένο στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering τον Ιούνιο του 2020, το οποίο διαθέτει χωρητικότητα περίπου 300.000 dwt. To Μaran Mars αποτελεί το πρώτο από τα δύο second-hand πλοία που απέκτησε η εταιρεία με στόχο την ανανέωση του στόλου της.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος Αγγελικούση εμπιστεύεται σε σημαντικό βαθμό τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία και δη την DSME. Από τα 53 δεξαμενόπλοια (37 VLCCs, 14 Suezmaxes και δύο Aframaxes) που απαρτίζουν, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Maran Tankers, τον στόλο της, τα 35 έχουν ναυπηγηθεί από την DSME. Παράλληλα, και η Maran Gas συνεργάζεται στενά με την DSME όσον αφορά τις ναυπηγήσεις LNG carriers.
Ακόμη, στο ναυπηγικό πρόγραμμα της Maran Tankers περιλαμβάνονται τέσσερα VLCCs, χωρητικότητας 320.500 dwt, τα οποία θα φέρουν την ελληνική σημαία: Τα πρώτα θα ονομαστούν ANTONIS I. ANGELICOUSSIS και MARIA A. ANGELICOUSSIS και αναμένεται να παραδοθούν τον Ιανουάριο του 2023. Το τρίτο θα ονομαστεί MARAN DANAE και αναμένεται να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2023 και το τέταρτο MARAN DIONE και η παράδοσή του αναμένεται τον Ιούνιο του 2023. Mε την παραλαβή των τεσσάρων νεότευκτων το επόμενο έτος η αθροιστική μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας θα ξεπερνά τα 15 εκατ. dwt.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ευρωπαϊκή τεχνογνωσία συνεχίζει να εμπιστεύεται ο νοτιοκορεατικός ναυπηγικός κολοσσός Samsung Heavy Industries για τα υπό κατασκευή υγραεριοφόρα του. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης της…
Μεγάλης κλίμακας επενδύσεις για τη ναυπηγική και ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία της έχει στα σκαριά η Ινδία. Σύμφωνα με όσα δήλωσε πρόσφατα η Υπουργός Οικονομικών Nirmala…
Με την πολιτική που υιοθετεί η Ουάσιγκτον στο εμπόριο να δύναται να προκαλέσει συθέμελες αλλαγές στο παγκόσμιο εμπόριο, η Goldman Sachs προχωρά σε αναθεώρηση…
Εν μέσω συμφόρησης των εφοδιαστικών αλυσίδων της Νότιας Αφρικής, ο λιμένας Μαπούτο της Μοζαμβίκης επιδιώκει να αναδειχθεί σταδιακά σε σημαντικό περιφερειακό κόμβο για το…
Η ναυτιλία εισέρχεται σε μια νέα εποχή, όπου η αυτονομία και η ηλεκτροκίνηση υπόσχονται να μεταμορφώσουν τις αστικές θαλάσσιες μεταφορές. Η ανάπτυξη αυτόνομων ferries…
Καθώς οι εκκλήσεις διεθνών οργανισμών και περιβαλλοντικών οργανώσεων σχετικά με την ανάγκη ενεργειακής μετάβασης τoυ πλανήτη πληθαίνουν, το 2024 αποτέλεσε έτος-ορόσημο για τις «πράσινες»…
Στο εύρος του 50-55% κυμάνθηκε το 2024 η αξιοπιστία των εταιρειών τακτικών γραμμών σε ό,τι αφορά την τήρηση του χρονοδιαγράμματός τους, σύμφωνα με δεδομένα…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή, καθώς επιδιώκει τη μετάβαση σε βιώσιμες τεχνολογίες, που θα μειώσουν δραστικά τις εκπομπές ρύπων. Σε αυτό το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ