
Οι εταιρείες VTT και Neste συμφώνησαν να κατασκευάσουν μια μονάδα επίδειξης τεχνολογιών Power-to-Liquids στο Bioruukki Pilot Centre της VTT στο Εσπού της Φινλανδίας. Οι εταιρείες VTT και Neste συμφώνησαν να κατασκευάσουν μια μονάδα επίδειξης τεχνολογιών Power-to-Liquids στο Bioruukki Pilot Centre της VTT στο Εσπού της Φινλανδίας. Η νέα μονάδα θα χρησιμοποιεί CO₂ το οποίο θα δεσμεύεται από καυσαέρια και υδρογόνο που θα παράγεται με εξαιρετικά αποδοτικές μεθόδους ηλεκτρόλυσης, προκειμένου να παράγει συνθετικά καύσιμα μέσω της μεθόδου Fischer-Tropsch.
Τα συνθετικά καύσιμα (E-fuels) αποτελούν μία ακόμα επιλογή ανθρακικά ουδέτερων καυσίμων, πλέον των ανανεώσιμων καυσίμων, που βασίζονται στη βιομάζα, και μπορούν να αντικαταστήσουν τα ορυκτά καύσιμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η ανάπτυξη των τεχνολογιών ηλεκτρόλυσης, δέσμευσης CO₂ και σύνθεσης υδρογονανθράκων έχει πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος Veturi E-fuel με τη χρηματοδότηση του κυβερνητικού οργανισμού Business Finland. VTT και Neste έχουν ήδη ξεκινήσει την πραγματοποίηση εργασιών στο VTT Bioruukki Pilot Centre, ενώ μέσα στο 2022 και στις αρχές του 2023 αναμένεται να γίνει η σύνδεση των μονάδων ηλεκτρόλυσης, δέσμευσης CO₂ και παραγωγής συνθετικών καυσίμων.
Η Neste δραστηριοποιείται ενεργά στον τομέα της ανάπτυξης τεχνολογικών λύσεων για την παραγωγή βιώσιμων συνθετικών καυσίμων, στοχεύοντας στην εμπορευματοποίηση των τεχνολογιών Power-to-X για τη μείωση των εκπομπών του κλάδου των μεταφορών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ