Loading: News Submenu
Header Scripts Init

Ινδία και Κίνα, «αλεξίπτωτο» για την αγορά δεξαμενόπλοιων;

Ινδία και Κίνα, «αλεξίπτωτο» για την αγορά δεξαμενόπλοιων;

Email
LinkedIn
Facebook
X

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφεύγει το ρωσικό πετρέλαιο, ένα εκ των πολλών τιμωρητικών μέτρων που έχουν ληφθεί έναντι της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία. Όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της IHS Markit, το γεγονός αυτό έχει οδηγήσει σε σημαντικές μεταβολές στο εμπόριο πετρελαίου, με το ρωσικό πετρέλαιο να κατευθύνεται προς την Ασία, και δη την Ινδία και την Κίνα.

Ειδικότερα, η Ινδία έχει αυξήσει τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου περίπου στα 900.000 βαρέλια/ημέρα (έναντι 30.000 βαρελιών/ημέρα το 2021). Συνεπώς, η Ινδία έχει τη δυνατότητα να αυξήσει τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου στα 30 εκατ. βαρέλια ανά μήνα. Ακόμη, η ζήτηση πετρελαίου στην Κίνα έχει αρχίσει να ενισχύεται σημαντικά, ενώ η έκθεση σημειώνει πως η Κίνα έχει τη δυνατότητα να αυξήσει τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου κατά 15 εκατ. βαρέλια μηνιαίως σε σύγκριση με πέρυσι.

Το προαναφερθέν σενάριο θα οδηγήσει σε αύξηση 3,5% της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαιοφόρων, ενώ υπάρχουν ακόμα πιο αισιόδοξα σενάρια, όπου η ζήτηση για πετρελαιοφόρα αυξάνεται κατά 5,6%, με την Ινδία να αυξάνει τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου κατά 45 εκατ. βαρέλια μηνιαίως και την Κίνα κατά 25 εκατ. βαρέλια μηνιαίως.

Email
LinkedIn
Facebook
X

ΝΧ

Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Βροχή παραγγελιών στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία για υγραεριοφόρα

Έντονο παραμένει το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη ναυπήγηση πλοίων, με τα νοτιοκορεατικά ειδησεογραφικά μέσα στις 2 Οκτωβρίου να ανακοινώνουν πως τα εγχώρια ναυπηγεία εξασφάλισαν…

LNG vs μεθανόλη: Πού γέρνει η ζυγαριά των παραγγελιών

To LNG αποτέλεσε το κορυφαία προτιμητέο ναυτιλιακό καύσιμο για τα πλοία που παραγγέλθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με δεδομένα του Alternative Fuels Insights platform…

Αποκτήστε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
.naftika_cp_inline-a, .naftika_cp_inline-b { display: none; }