
Η σουηδική εταιρεία Fossil Free Marine είναι έτοιμη να λανσάρει στην αγορά ένα πρωτοποριακό μη επανδρωμένο πλωτό σταθμό ανεφοδιασμού καυσίμων, τον οποίο οι ιδρυτές της εταιρείας Niklas Sjöö και Karl-Oskar Tjernström αναπτύσσουν τα τελευταία 10 χρόνια και αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στον τομέα του ανεφοδιασμού σκαφών και μικρών εμπορικών πλοίων.
Στα αρχικά στάδια της ανάπτυξης του καινοτόμου αυτού σταθμού, ο Niklas Sjöö συνεργάστηκε με το νηογνώμονα DNV πραγματοποιώντας μια ενδελεχή αξιολόγηση για τον εντοπισμό όλων των πιθανών κινδύνων για την ασφάλεια και το οικοσύστημα, που σχετίζονται με την αποθήκευση και μεταφορά καυσίμων σε θαλάσσιο περιβάλλον. Σε σύγκριση με τις υπάρχουσες τεχνολογίες ανεφοδιασμού καυσίμων, ο νέος σταθμός προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα θέτοντας νέα πρότυπα για την ασφαλή και φιλική προς το περιβάλλον διανομή υγρών καυσίμων, συμπεριλαμβανομένων και των ανερχόμενων βιοκαυσίμων. Ο νέος σταθμός διαθέτει μεταξύ άλλων ένα πρωτοποριακό σύστημα ανίχνευσης διαρροών καυσίμου ενώ για την αποθήκευση των καυσίμων χρησιμοποιούνται ειδικές δεξαμενές διπλών τοιχωμάτων οι οποίες είναι κατασκευασμένες από σύνθετα υλικά.
Σύμφωνα με τη Fossil Free Marine η πρώτη μονάδα ανεφοδιασμού καυσίμου, την κατασκευή της οποίας έχει αναλάβει το σουηδικό ναυπηγείο Swedeship Composite που ειδικεύεται στην ναυπήγηση στρατιωτικών και διασωστικών πλοίων για τη Σουηδία και τη Νορβηγία, βρίσκεται στο τελικό στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας και αναμένεται να εγκατασταθεί σε μια τοποθεσία κοντά στο κέντρο της Στοκχόλμης στα τέλη του φετινού καλοκαιριού.
Φωτό: fossilfreemarine.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ