Σημαντική αύξηση στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε 120,8 εκατ.ευρώ το 2022, από μόλις 44,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, κατέγραψε η AEGEAN ανακοινώνοντας τα βασικά οικονομικά και λειτουργικά αποτελέσματα του α’ τριμήνου 2022.
Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ο Όμιλος προσέφερε 2,3 εκατ. θέσεις και μετέφερε 1,5 εκατ. επιβάτες. Η συνολική προσφερόμενη χωρητικότητα αντιστοιχούσε στο 74% της χωρητικότητας του πρώτου τριμήνου του 2019, ενώ η μέση πληρότητα πτήσεων βελτιώθηκε σε 66,1% από 47,5% το πρώτο τρίμηνο του 2021, παραμένοντας, όμως, με την επίδραση της Όμικρον, ειδικά τους πρώτους δύο μήνες του έτους, σημαντικά χαμηλότερη από τα προ πανδημίας επίπεδα.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της AEGEAN, στο πάντα εποχικά ασθενέστερο πρώτο τρίμηνο, οι καθαρές ζημίες μετά από φόρους ανήλθαν σε 38,5 εκατ. ευρώ από 44,5 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι πάρα τις επιπτώσεις της πανδημίας, αλλά και το ιδιαίτερα αυξημένο κόστος καυσίμου, οι ζημίες δεν ήταν μεγαλύτερες από το πρώτο τρίμηνο του 2019. Τα ταμειακά διαθέσιμα, ισοδύναμα και λοιπές χρηματοοικονομικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν σε 458,8, εκατ. ευρώ.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε: «Στην περίοδο του έτους με τη χαμηλότερη ζήτηση, με τη μετάλλαξη Όμικρον να συνεχίζει να επηρεάζει τις πληρότητες και την τιμή του πετρελαίου διπλάσια από το 2019, η AEGEAN πέτυχε περιορισμό του ζημιογόνου αποτελέσματος σε σχέση με το 2021 και αντίστοιχα με το 2019. Είναι, επίσης, σημαντικό ότι από τον Φεβρουάριο, κυρίως λόγω της προπώλησης εισιτηρίων για το καλοκαίρι, οι ταμειακές ροές είναι θετικές.Για την καλοκαιρινή περίοδο ο Όμιλος συνεχίζει τη σταδιακή επαναφορά χωρητικότητας προσθέτοντας νέους προορισμούς και αυξημένες συχνότητες σύνδεσης στο δίκτυο εσωτερικού και εξωτερικού. Παραμένουμε συντεταγμένοι στο επενδυτικό μας πλάνο με την παραλαβή ακόμα 12 νέων Airbus 321/320neo για το 2022, σταδιακά στους επομένους μήνες» και προσέθεσε πως «η καλοκαιρινή περίοδος, δείχνει ιδιαίτερα αυξημένη δυναμική στην πορεία των προ-κρατήσεων, αλλά και, ήδη, σημαντικά αυξημένες πληρότητες που προσεγγίζουν πλέον τα προ-πανδημίας επίπεδα. Στόχος μας είναι το 2022 να είναι μια χρονιά με νέες υπηρεσίες και περισσότερες επιλογές για τους επιβάτες μας αλλά και η πρώτη κερδοφόρα χρήση μετά την πανδημία. Αδιαμφισβήτητα, όμως, μέσα σε ένα περιβάλλον, με υψηλή αβεβαιότητα και υψηλό κόστος καυσίμων λόγω και των γεωπολιτικών εξελίξεων, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα παραμένουν προτεραιότητες».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι ΗΠΑ διαδραματίζουν ρόλο οδηγού της δραστηριότητας στην αγορά των LPG carriers, ειδικά εκείνων μεγαλύτερου μεγέθους. Βάσει πρόσφατης έκθεσης της VesselsValue, στα κορυφαία δέκα…
Απαγόρευση απόπλου ανακοινώθηκε σήμερα Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024 για το Ε/Γ-Ο/Γ «Ανδρέας Κάλβος» λόγω πρόσκρουσης στον λιμένα Σάμης στην Κεφαλλονιά κατά τη διαδικασία πρόσδεσης.…
Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα εξαιτίας της καύσης ορυκτών καυσίμων οδεύουν να σπάσουν κάθε ρεκόρ φέτος, αποκαλύπτει μελέτη που δόθηκε την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου…
Τη δυνατότητα δημιουργίας και τα σημαντικά οφέλη μιας Περιοχής Ελέγχου Εκπομπών (ECA) των πλοίων στον Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό εξετάζει πρόσφατη μελέτη του International Council…
Σταθεροί παρέμειναν την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου οι ναύλοι των LPG carriers, με την απουσία της μεταβλητότητας να επισκιάζεται από το…
Απομακρύνθηκε οριστικά από τον κόλπο της Ελευσίνας το παροπλισμένο δεξαμενόπλοιο «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» (ΙΜΟ 7414286), μετά τον Ανοικτό Πλειοδοτικό Διαγωνισμό που διηνήργησε ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας…
To Γραφείο Ελέγχου Ξένων Περιουσιακών Στοιχείων του Υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ (OFAC) επέβαλε κυρώσεις σε 26 εταιρείες, νομικά πρόσωπα και πλοία που συνδέονται με…
Συνέντευξη της κ. Λασκαρίνας Καρασταμάτη, προέδρου της Eletson Corporation
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ