
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä συνεχίζει να κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο των υβριδικών-ηλεκτρικών συστημάτων για πλοία, καθώς, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Clarksons Research, από τις περισσότερες από 300 παραγγελίες υβριδικών πλοίων που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, η Wärtsilä έχει λάβει έως τώρα παραγγελίες για 70 πλοία, κατέχοντας μερίδιο αγοράς άνω του 20%.
Ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης πλοίου συνήθως συνδυάζει κινητήρες και μπαταρίες, και ως εκ τούτου θεωρείται πιο πολύπλοκο σε σχέση με τα συστήματα των πετρελαιοκίνητων ή των πλήρως ηλεκτρικών πλοίων. Η κατανάλωση της ενέργειας που αποθηκεύεται στις μπαταρίες επιτρέπει την εγκατάσταση κινητήρων χαμηλότερης ισχύος και άρα χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου αλλά και λειτουργικού κόστους, δεδομένης της υψηλής τιμής των καθαρότερων καυσίμων. Η χρήση υβριδικών συστημάτων μειώνει τις εκπομπές των πλοίων, επιτρέποντας στους πλοιοκτήτες να επιτυγχάνουν καλύτερες τιμές στους δείκτες EEXI και CII, ενώ παράλληλα η διαθεσιμότητα πολλαπλών πηγών ενέργειας προσφέρει μεγαλύτερη επιχειρησιακή ευελιξία.
Δύο σημαντικά στοιχεία των υβριδικών πλοίων είναι η δυνατότητα ενοποίησης πολλαπλών συστημάτων και η βελτιστοποίηση σε πραγματικό χρόνο των ενεργειακών τους συστημάτων. Ο μεγάλος αριθμός των υβριδικών πλοίων που έχει εξοπλίσει η Wärtsilä της επιτρέπει να συλλέγει συνεχώς δεδομένα, με τα οποία τροφοδοτεί το ιδιόκτητο σύστημα διαχείρισης ενέργειας που έχει αναπτύξει, το οποίο βελτιστοποιεί με δυναμικό τρόπο τα ενεργειακά συστήματα των πλοίων ανάλογα με τις επιχειρησιακές τους ανάγκες και τις περιβαλλοντικές συνθήκες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ