Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (“K” Line) ανέπτυξε δύο αρχικούς σχεδιασμούς φορτηγών πλοίων τα οποία τροφοδοτούνται από καύσιμο LNG και μπαταρίες, για τους οποίους έλαβε έγκριση επί της αρχής (AiP) από τον ιαπωνικό νηογνώμονα Nippon Kaiji Kyokai (ClassNK).
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέπτυξε έναν σχεδιασμό που αφορά ένα Capesize φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 200.000 τόνων σε συνεργασία με τη Namura Shipbuilding Co. Ltd. και την Taiyo Electric Co. Ltd., καθώς και έναν σχεδιασμό ενός Post-Panamax φορτηγού πλοίου, χωρητικότητας 90.000 τόνων, σε συνεργασία με το ναυπηγείο Shin Kurushima Sanoyas Shipbuilding Co. Ltd. και την Taiyo Electric Co.
Τα υπό ανάπτυξη πλοία θα χρησιμοποιούν ως κύριο καύσιμο LNG, επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από 25 έως και 30% σε σύγκριση με την κατανάλωση μαζούτ. Επιπλέον, τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με αξονική γεννήτρια μόνιμου μαγνήτη, καθώς και με μπαταρίες ιόντων λιθίου, συνδυασμός που θα προσφέρει περαιτέρω μείωση των εκπομπών κατά 2,5-3% σε σχέση με τα πλοία κατανάλωσης LNG που δεν χρησιμοποιούν την εν λόγω τεχνολογία.
Τέλος, η “K” Line στοχεύει στην περαιτέρω εξέλιξη των νέων σχεδιασμών, προσθέτοντας επιπλέον τεχνολογίες βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, όπως ηλιακά πάνελ για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, συστήματα αερολίπανσης, ακόμα και συστήματα αετών (kites) για την παραγωγή βοηθητικής πρόωσης όταν επικρατούν ευνοϊκές καιρικές συνθήκες.
Φωτό: K Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η 32η ετήσια τελετή απονομής των βραβείων AMVER, που διοργανώνεται παραδοσιακά από το Propeller Club Πειραιά, σε συνεργασία με την Πρεσβεία των ΗΠΑ στην…
Στη δίνη της κλιματικής αλλαγής βρίσκεται η παραγωγή ζάχαρης της Ινδίας, καθώς τα ακραία καιρικά φαινόμενα αναγκάζουν τους παραγωγούς να αναθεωρήσουν προς τα κάτω…
Σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το Ίδρυμα Ωνάση σχεδιάζει να μετατρέψει 22 δημόσια γυμνάσια και λύκεια σε Δημόσια Ωνάσεια σχολεία (11 Γυμνάσια…
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση συνεχίζει να προχωρά με ταχείς ρυθμούς παγκοσμίως, με το 2024 να χαρακτηρίζεται δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων, καθώς φέτος…
Το ρωσικό φορτηγό πλοίο «Ursa Major» βυθίστηκε στα διεθνή ύδατα της Μεσογείου, μεταξύ της Ισπανίας και της Αλγερίας με δύο μέλη του πληρώματός του…
Tα 21 δισ. ευρώ προσέγγισαν τα έσοδα από τον τουρισμό στο δεκάμηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου, φέτος. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος, οι…
Διαταραχών συνέχεια στις τακτικές γραμμές αναμένουν κορυφαίοι φορτωτές, απόρροια ενός συνδυασμού παραγόντων. Στο report της Ocean Freight Market Outlook December 2024, η DHL Global…
Εν μέσω πολιτικών, οικονομικών και γεωπολιτικών ανακατατάξεων, που αναμένεται να συνοδεύσουν την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο, ο ενεργειακός τομέας της Κίνας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ