
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (“K” Line) ανέπτυξε δύο αρχικούς σχεδιασμούς φορτηγών πλοίων τα οποία τροφοδοτούνται από καύσιμο LNG και μπαταρίες, για τους οποίους έλαβε έγκριση επί της αρχής (AiP) από τον ιαπωνικό νηογνώμονα Nippon Kaiji Kyokai (ClassNK).
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέπτυξε έναν σχεδιασμό που αφορά ένα Capesize φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 200.000 τόνων σε συνεργασία με τη Namura Shipbuilding Co. Ltd. και την Taiyo Electric Co. Ltd., καθώς και έναν σχεδιασμό ενός Post-Panamax φορτηγού πλοίου, χωρητικότητας 90.000 τόνων, σε συνεργασία με το ναυπηγείο Shin Kurushima Sanoyas Shipbuilding Co. Ltd. και την Taiyo Electric Co.
Τα υπό ανάπτυξη πλοία θα χρησιμοποιούν ως κύριο καύσιμο LNG, επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από 25 έως και 30% σε σύγκριση με την κατανάλωση μαζούτ. Επιπλέον, τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με αξονική γεννήτρια μόνιμου μαγνήτη, καθώς και με μπαταρίες ιόντων λιθίου, συνδυασμός που θα προσφέρει περαιτέρω μείωση των εκπομπών κατά 2,5-3% σε σχέση με τα πλοία κατανάλωσης LNG που δεν χρησιμοποιούν την εν λόγω τεχνολογία.
Τέλος, η “K” Line στοχεύει στην περαιτέρω εξέλιξη των νέων σχεδιασμών, προσθέτοντας επιπλέον τεχνολογίες βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, όπως ηλιακά πάνελ για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, συστήματα αερολίπανσης, ακόμα και συστήματα αετών (kites) για την παραγωγή βοηθητικής πρόωσης όταν επικρατούν ευνοϊκές καιρικές συνθήκες.
Φωτό: K Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ