Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (“K” Line) ανέπτυξε δύο αρχικούς σχεδιασμούς φορτηγών πλοίων τα οποία τροφοδοτούνται από καύσιμο LNG και μπαταρίες, για τους οποίους έλαβε έγκριση επί της αρχής (AiP) από τον ιαπωνικό νηογνώμονα Nippon Kaiji Kyokai (ClassNK).
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέπτυξε έναν σχεδιασμό που αφορά ένα Capesize φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 200.000 τόνων σε συνεργασία με τη Namura Shipbuilding Co. Ltd. και την Taiyo Electric Co. Ltd., καθώς και έναν σχεδιασμό ενός Post-Panamax φορτηγού πλοίου, χωρητικότητας 90.000 τόνων, σε συνεργασία με το ναυπηγείο Shin Kurushima Sanoyas Shipbuilding Co. Ltd. και την Taiyo Electric Co.
Τα υπό ανάπτυξη πλοία θα χρησιμοποιούν ως κύριο καύσιμο LNG, επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από 25 έως και 30% σε σύγκριση με την κατανάλωση μαζούτ. Επιπλέον, τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με αξονική γεννήτρια μόνιμου μαγνήτη, καθώς και με μπαταρίες ιόντων λιθίου, συνδυασμός που θα προσφέρει περαιτέρω μείωση των εκπομπών κατά 2,5-3% σε σχέση με τα πλοία κατανάλωσης LNG που δεν χρησιμοποιούν την εν λόγω τεχνολογία.
Τέλος, η “K” Line στοχεύει στην περαιτέρω εξέλιξη των νέων σχεδιασμών, προσθέτοντας επιπλέον τεχνολογίες βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης, όπως ηλιακά πάνελ για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, συστήματα αερολίπανσης, ακόμα και συστήματα αετών (kites) για την παραγωγή βοηθητικής πρόωσης όταν επικρατούν ευνοϊκές καιρικές συνθήκες.
Φωτό: K Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο Συνέδριο για τα «50 χρόνια Δημοκρατίας και τις Ένοπλες Δυνάμεις: Τι μέλλει γενέσθαι;», ο Πάνος Ξενοκώστας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ONEX Shipyards…
Τις συνιστώσες που θα διαμορφώσουν την παγκόσμια οικονομία και το θαλάσσιο εμπόριο ανέλυσαν οι κ. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime…
Ηχητικό του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας κατέγραψε τις τελευταίες επικοινωνίες δευτερόλεπτα πριν και μετά τη σύγκρουση εν πτήσει ενός επιβατικού αεροσκάφους της εταιρίας American…
Ανθεκτικότητα επέδειξε η παγκόσμια αγορά δημόσιων εγγραφών (IPOs) το περασμένο έτος, οδηγούμενη από την δυναμική ανάκαμψη της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, η παγκόσμια…
Ισχυρές διαφαίνονται οι προοπτικές της αγοράς κρουαζιέρας και για το 2025, με τις εταιρείες να επεκτείνουν τα διαθέσιμα δρομολόγιά τους και τη ζήτηση να…
Ορατό είναι το ενδεχόμενο ναυτιλιακές εταιρείες να χρειαστεί να καταβάλουν τέλος για τη χρήση της Βαλτικής Θάλασσας, μιας από τις πιο πολυσύχναστες ναυτιλιακές οδούς…
Ένα νέο πλαίσιο για την αναζωογόνηση της οικονομικής παραγωγικότητας και τη διασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της ΕΕ παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Πυξίδα Ανταγωνιστικότητας,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος οικονομικής ανάπτυξης της Σαουδικής Αραβίας, με ορίζοντα το 2030, η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, η Bahri προέβη πρόσφατα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ