
Η ολλανδική εταιρεία C-Job Naval Architects συνεργάτηκε με την LH2 Europe προκειμένου να σχεδιάσουν από κοινού ένα καινοτόμο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου το οποίο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί σε μια νέα αλυσίδα εφοδιασμού πράσινου υδρογόνου την οποία σχεδιάζει η LH2 Europe.
Αρχικός στόχος της LH2 Europe είναι η μεταφορά πράσινου υδρογόνου από τη Σκωτία στη Γερμανία, με τη δυνατότητα επέκτασης του δικτύου και σε άλλα μέρη της Ευρώπης όσο αυξάνεται η ζήτηση για το εν λόγω πράσινο καύσιμο.
Το μήκους 141 μέτρων πλοίο το οποίο αρχικά σχεδίασε η C-Job διαθέτει τρεις δεξαμενές αποθήκευσης υγροποιημένου υδρογόνου χωρητικότητας 12,500 κ.μ. έκαστη. Η συνολική χωρητικότητα των 37,500 κ.μ. σημαίνει ότι το εν λόγω πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει αρκετό καύσιμο για την τροφοδοσία 400,000 αυτοκίνητων ή 20,000 φορτηγών σε ένα μόλις ταξίδι.
Η θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου υδρογόνου παρουσιάζει αρκετές προκλήσεις τόσο ως προς το σχεδιασμό των πλοίων όσο ως προς τα συστήματα διαχείρισης του φορτίου, καθώς το εν λόγω καύσιμο καταλαμβάνει μεγάλο όγκο και είναι 20 φορές ελαφρύτερο από το LNG. Για το λόγο αυτό η C-Job ανέπτυξε ένα καινοτόμο τραπεζοειδή σχεδιασμό κύτους, ο οποίος παρέχει αρκετό χώρο στο κατάστρωμα για την τοποθέτηση των δεξαμενών, χωρίς να χρειάζεται η λήψη θαλάσσιου έρματος για την επίτευξη του απαιτούμενου βυθίσματος.
Φωτό: c-job.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Global Maritime Consultants Group (GMCG) worked on the development of an innovative solution for upstream field development aimed at optimizing the region’s existing well…
When a major offshore operator faced production constraints at their Central Processing Facility (CPF), they turned to Global Maritime Consultants Group (GMCG) for a…
Οκτώ φωτοβολταϊκοί σταθμοί συνολικής ισχύος 882,4 MW της MORE, θυγατρικής του Ομίλου Motor Oil, και της ΔΕΗ Ανανεώσιμες, 100% θυγατρικής του Ομίλου ΔΕΗ, έλαβαν…
Ο Ιταλός κροίσος με σημαντική έκθεση στα logistics Gianluigi Aponte φέρεται να καλοβλέπει την εξαγορά 43 λιμανιών από το conglomerate CK Hutchison, σύμφωνα με…
Tη μεγαλύτερη Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών (ECA) ενέκρινε κατά τις εργασίες της MEPC 83 o ΙΜΟ. Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της ανακοίνωσης της περασμένης εβδομάδας για…
Την κατιούσα έχουν πάρει οι παραγγελίες πλοίων, και δη bulk carriers, το 2025. Πιο συγκεκριμένα, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η Veson Nautical,…
Άνοδο καταγράφουν οι παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing, η οποία έχει αντιμετωπίσει πληθώρα σκοπέλων τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Ειδικότερα, τον περασμένο Μάρτιο, η Boeing παρέδωσε…
Έτος-ορόσημο αναμένεται να αποτελέσει το 2025 για τις εισαγωγές LNG της Γηραιάς Ηπείρου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA), οι εισαγωγές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ