
Η ολλανδική εταιρεία C-Job Naval Architects συνεργάτηκε με την LH2 Europe προκειμένου να σχεδιάσουν από κοινού ένα καινοτόμο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου το οποίο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί σε μια νέα αλυσίδα εφοδιασμού πράσινου υδρογόνου την οποία σχεδιάζει η LH2 Europe.
Αρχικός στόχος της LH2 Europe είναι η μεταφορά πράσινου υδρογόνου από τη Σκωτία στη Γερμανία, με τη δυνατότητα επέκτασης του δικτύου και σε άλλα μέρη της Ευρώπης όσο αυξάνεται η ζήτηση για το εν λόγω πράσινο καύσιμο.
Το μήκους 141 μέτρων πλοίο το οποίο αρχικά σχεδίασε η C-Job διαθέτει τρεις δεξαμενές αποθήκευσης υγροποιημένου υδρογόνου χωρητικότητας 12,500 κ.μ. έκαστη. Η συνολική χωρητικότητα των 37,500 κ.μ. σημαίνει ότι το εν λόγω πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει αρκετό καύσιμο για την τροφοδοσία 400,000 αυτοκίνητων ή 20,000 φορτηγών σε ένα μόλις ταξίδι.
Η θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου υδρογόνου παρουσιάζει αρκετές προκλήσεις τόσο ως προς το σχεδιασμό των πλοίων όσο ως προς τα συστήματα διαχείρισης του φορτίου, καθώς το εν λόγω καύσιμο καταλαμβάνει μεγάλο όγκο και είναι 20 φορές ελαφρύτερο από το LNG. Για το λόγο αυτό η C-Job ανέπτυξε ένα καινοτόμο τραπεζοειδή σχεδιασμό κύτους, ο οποίος παρέχει αρκετό χώρο στο κατάστρωμα για την τοποθέτηση των δεξαμενών, χωρίς να χρειάζεται η λήψη θαλάσσιου έρματος για την επίτευξη του απαιτούμενου βυθίσματος.
Φωτό: c-job.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περισσότεροι από 45.000 λιμενεργάτες των ΗΠΑ που εκπροσωπούνται από τη Διεθνή Ένωση Λιμενεργατών (International Longshoremen’s Association) επικύρωσαν την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου μια νέα εξαετή…
Τελευταία Ενημέρωση: Πέμπτη 27/02 – 17.43 Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ θα αποφασίσει για τις δασμολογικές πολιτικές για όλες τις χώρες, μετά την ολοκλήρωση…
Η AAL Shipping (AAL), διαχειριστής πλοίων μεταφοράς βαρέων φορτίων με έδρα τη Σιγκαπούρη, επέλεξε το ABB Ability™ OCTOPUS — – Marine Advisory για τη…
Δεμένα θα παραμείνουν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου τα πλοία σε όλη τη χώρα λόγω 24ωρης απεργίας που κήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) με…
Στο φουλ συνεχίζουν να δουλεύουν οι μηχανές των containerships, καθώς ο παγκόσμιος ανενεργός στόλος εξακολουθεί να βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα…
Καθώς οι αυστραλιανές αρχές κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, προειδοποιώντας για μια διαφαινόμενη έλλειψη προμηθειών φυσικού αερίου από το 2027, ένα νέο υπεράκτιο έργο…
Η δραστηριότητα τόσο στις παραγγελίες όσο και στις αγοραπωλησίες πλοίων παραμένει περιορισμένη έναντι των επιπέδων του 2024. Επιπλέον, τα πλοία που πωλούνται φέτος στη…
Ως πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον κλάδο κατασκευής ναυτιλιακού εξοπλισμού χαρακτηρίζει η SEA Europe την Καθαρή Βιομηχανική Συμφωνία, την οποία παρουσίασε πρόσφατα η Ευρωπαϊκή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ