Η Louis Dreyfus Company B.V. (LDC) πρόσφατα ανακοίνωσε την επιτυχημένη ολοκλήρωση μιας δοκιμής βιοκαυσίμου, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη σουηδική Wisby Tanker AB, στο πλοίο «MV Essayra» της LDC. Στο πλαίσιο της δοκιμής, η LDC χρησιμοποίησε ένα μείγμα βιοκαυσίμου Β30, το οποίο το πλοίο κατανάλωσε σε ένα ταξίδι διάρκειας 55 ημερών μετ’ επιστροφής, από τον τερματικό σταθμό της LDC στη Γάνδη προς τον τερματικό σταθμό της εταιρείας στο Σάντος της Βραζιλίας.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού διεξήχθησαν πλήθος δοκιμών, προκειμένου να μετρηθεί ο αντίκτυπος της χρήσης του μείγματος βιοκαυσίμου Β30 στο σύστημα παροχής καυσίμου και στη συνολική απόδοση του πλοίου. Τα αποτελέσματα των δοκιμών έδειξαν ότι το βιοκαύσιμο Β30 αποτελεί μια πρακτική λύση, η οποία μπορεί να αντικαταστήσει τα παραδοσιακά καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας θείου (VLSFO), επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά περίπου 24%, ποσοστό που ισοδυναμεί με 723 τόνους ισοδύναμου CO₂. Παράλληλα, η LDC αντιστάθμισε το υπόλοιπο 76% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου του συγκεκριμένου ταξιδιού αγοράζοντας πιστοποιημένες πιστώσεις άνθρακα μέσω της πλατφόρμας Carbon Solutions Platform που έχει αναπτύξει.
Η εταιρεία εργάζεται επίσης πάνω σε αρκετά προγράμματα για την απανθρακοποίηση του ναυτιλιακού κλάδου, προωθώντας τεχνολογίες όπως συστήματα πρόωσης που αξιοποιούν την αιολική ενέργεια, φωτοβολταϊκά πάνελ, μπαταρίες και συστήματα αερολίπανσης, με στόχο τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων της και τη μείωση των ανθρακικών εκπομπών που παράγονται από τις δραστηριότητές της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με τα επίπεδα διάλυσης εμπορικών πλοίων να έχουν παραμείνει νωχελικά τα τελευταία έτη, η μέση ηλικία τους αυξάνεται και συνεπώς οι προοπτικές της αγοράς…
Ο Περικλής Γ. Καλλιμανόπουλος (1892-1979) υπήρξε ένας από τους πρώτους Έλληνες πλοιοκτήτες που ασχολήθηκαν με ιδιαίτερη επιτυχία με τη ναυτιλία τακτικών γραμμών, κλάδο εξαιρετικά…
Σημαντική άνοδο κατέγραψε η τροφοδοσία πλοίων με LNG στο Ρότερνταμ το 2024. Ειδικότερα, πλοία στον ολλανδικό λιμένα προμηθεύτηκαν 940.000 κ.μ. LNG έναντι 620.000 κ.μ.…
Ο ρυθμός υπερθέρμανσης των ωκεανών έχει υπερτετραπλασιαστεί τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Environmental Research Letters». Όπως διαπιστώνεται, οι…
Την απόκτηση των εγκαταστάσεων του ναυπηγείου Harland & Wolff στη Βόρεια Ιρλανδία, στη Σκωτία και στην Αγγλία ανακοίνωσε η Navantia UK, θυγατρική του ισπανικού…
Εν μέσω αβεβαιότητας για το μέλλον των ΑΠΕ στις ΗΠΑ, μετά την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο, οι αμερικανικές εταιρείες παραγωγής ηλιακής…
Ακόμα μία εβδομάδα μεταβλητότητας μετρά η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων, καθώς οι ναύλοι των VLGCs, μεταφορικής ικανότητας 84.000 κ.μ., οδηγήθηκαν σε άνοδο. Ειδικότερα, βάσει της…
Με την αιολική πρόωση να κερδίζει συνεχώς έδαφος στη ναυτιλιακή βιομηχανία, αυξάνονται τα καινοτόμα projects που έχουν ως επίκεντρο την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ