
Η ιαπωνική εταιρεία τεχνολογίας Eco Marine Power παρουσίασε πρόσφατα τις λεπτομέρειες του νέου σχεδιασμού ενός Handymax φορτηγού πλοίου που ανέπτυξε, το οποίο ενσωματώνει τεχνολογικές λύσεις που αξιοποιούν ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, ένα σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης και κυψέλες καυσίμου, με στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών.
Ο νέος σχεδιασμός με την ονομασία Aquarius Eco Handymax II αποτελεί μέρος ενός προγράμματος που υλοποιεί η Eco Marine Power, το οποίο αφορά την ανάπτυξη σχεδιασμών για πλοία μηδενικών εκπομπών αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, οι οποίες είτε είναι ήδη διαθέσιμες είτε βρίσκονται σε στάδιο ανάπτυξης. Ανάμεσα σε αυτές βρίσκεται και το πρωτοποριακό σύστημα Aquarius Marine Renewable Energy (Aquarius MRE®), το οποίο συνδυάζει άκαμπτα ιστία και φωτοβολταϊκά πάνελ, προκειμένου να αξιοποιεί τόσο την αιολική όσο και την ηλιακή ενέργεια για την παραγωγή βοηθητικής πρόωσης και ηλεκτρικής ισχύος. Παράλληλα, ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει ένα σύστημα αερολίπανσης για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του πλοίου, σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης καθώς και κυψέλες καυσίμου.
Ορισμένες από τις τεχνολογίες που διαθέτει ο σχεδιασμός Aquarius Eco Handymax II πρόκειται να εγκατασταθούν για σκοπούς αξιολόγησης σε ένα Handymax φορτηγό πλοίο μέσα στη χρονιά, ενώ στην εν λόγω πρωτοβουλία αναμένεται να συμμετάσχουν και άλλες εταιρείες, οι οποίες εργάζονται για την ανάπτυξη νέων τεχνολογικών λύσεων που θα ενισχύσουν τον νέο σχεδιασμό.
Φωτό: www.ecomarinepower.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην καριέρα του, ο ναυτικός θα χρειαστεί να περάσει κάποιες γιορτές μακριά από την οικογένεια και τους φίλους, με μόνη συντροφιά τα μέλη του…
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ