
Στις 19 Ιουνίου πρόκειται να πραγματοποιηθεί το πρώτο δρομολόγιο της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κύπρου-Ελλάδας, το οποίο θα αναχωρήσει από το λιμάνι της Λεμεσού με προορισμό τον Πειραιά. Υπενθυμίζεται ότι η θαλάσσια επιβατική σύνδεση Ελλάδας-Κύπρου είχε διακοπεί για 21 χρόνια αποτελεί σημάδι της μη βιωσιμότητας της υπηρεσίας.
Όπως ανακοινώθηκε σε σχετική συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της Παρασκευής (29/04), ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου Βασίλης Δημητριάδης με εκπροσώπους της αρμόδιας εταιρείας, το δρομολόγιο Λεμεσός – Πειραιάς θα εκτελείται από το επιβατικό οχηματαγωγό πλοίο της εταιρείας Scandro Holding, με την επωνυμία Daleela, το οποίο φέρει κυπριακή σημαία. Το έτος κατασκευής του είναι το 1991. Το πλοίο έχει δυνατότητα μεταφοράς 400 επιβατών.
Όπως ανέφερε ο κ. Δημητριάδης η υποστήριξη του εγχειρήματος από το κοινό είναι τεράστιας σημασίας. Ο CEO της Scandro Holding Limited Μάριος Μιχαήλ σημείωσε πως αν και η σύμβαση προνοούσε τη λειτουργία εστιατορίου και καφετέριας, η εταιρεία αποφάσισε την προσθήκη επιπλέον μπαρ, παιδότοπου, καθώς και άλλων ειδών ψυχαγωγίας. Σε ό,τι αφορά το εστιατόριο, σύμφωνα με τον ίδιο, οι τιμές θα είναι προσιτές για όλους και δεν θα ξεπερνούν τα 12 ευρώ ανά πλήρες γεύμα.
Τα δρομολόγια από τη Λεμεσό προς τον Πειραιά θα αναχωρούν κάθε Τετάρτη και Κυριακή, ενώ από τον Πειραιά προς τη Λεμεσό κάθε Τρίτη και Παρασκευή.
Σε ό,τι αφορά τις τιμές σε συνολικό κόστος:
Για αεροπορικό κάθισμα μονής διαδρομής η τιμή είναι 38.21 (76.42 μετ’ επιστροφής).
Καμπίνα 2ης θέσης 40.21 (80.42 μετ΄ επιστροφής).
Καμπίνα τετράκλινη (50.21 – 100.42).
Καμπίνα δίκλινη (55.21 – 110.42).
Καμπίνα μονόκλινη (60.21 – 120.42).
Η τιμή της καμπίνας VIP ανέρχεται στα 80.21 ευρώ για μονή διαδρομή και 160.42 για ταξίδι μετ΄ επιστροφής.
Οι τιμές για τα παιδιά είναι χαμηλότερες αναλόγως ηλικίας.
Για τα οχήματα, οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να καταβάλουν το ποσό των 101.72 ευρώ (203.44 μετ΄ επιστροφής).
Για τις μηχανές 62.96 ευρώ και 125.92 μετ΄ επιστροφής.
Το τελευταίο δρομολόγιο για το έτος 2022 θα πραγματοποιηθεί στις 16 Σεπτεμβρίου από Πειραιά προς τη Λεμεσό. Η διάρκεια του ταξιδιού υπολογίζεται στις 30 ώρες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πράξη συγκρότησης της Εθνικής Χωρικής Στρατηγικής για τον Θαλάσσιο Χώρο (ΕΧΣΘΧ), με την οποία εξειδικεύεται και αποτυπώνεται σε χάρτη ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός…
Με αποδυναμωμένους ρυθμούς βαίνει η δραστηριότητα στη second-hand αγορά, και δη σε εκείνη των δεξαμενόπλοιων. Πιο συγκεκριμένα, το α΄ τρίμηνο του 2025 έλαβαν χώρα…
The 2nd Drydockers Regatta returns on May 10–11, reaffirming its place as a highlight in the shipping community’s calendar. Following the success of its…
Ταλαιπωρία επεφύλασσε για χιλιάδες επιβάτες στο λιμάνι του Πειραιά η έξοδος του Πάσχα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ενημέρωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, υπήρξε…
Ο αντίκτυπος των πολιτικών που χαράσσουν οι ΗΠΑ με επίκεντρο το παγκόσμιο εμπόριο δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί πλήρως. Πιο συγκεκριμένα, η κυβέρνηση Τραμπ έχει…
Άνοδο σημειώνουν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως, ενώ την ίδια ώρα αναλυτές σημειώνουν ότι οι εμπορικοί τριγμοί Ουάσιγκτον και Πεκίνου δεν θα έχουν σημαντικό…
Καθώς αναλυτές υπογραμμίζουν ότι οι κινήσεις της Ουάσιγκτον αποσκοπούν στη μείωση του εμπορικού ελλείμματος των ΗΠΑ, η Ινδονησία κλείνει το μάτι στον Ντόναλντ Τραμπ…
Τις τροποποιήσεις-ορόσημο της MLC, οι οποίες εγκρίθηκαν μετά από εκτενείς διαπραγματεύσεις στα γραφεία του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας (ILO) στη Γενεύη, χαιρέτισε το ICS. Στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ