
Σε περαιτέρω βήματα με φόντο την ενοποίηση των εφοδιαστικών του αλυσίδων προέβη ο δανέζικος κολοσσός Maersk. Πιο συγκεκριμένα, την Παρασκευή 8 Απριλίου 2022, η Maersk ανακοίνωσε τη δημιουργία της Maersk Air Cargo, η οποία θα αποτελεί την κύρια εταιρεία παροχής υπηρεσιών air freight.
Ειδικότερα, η Maersk υπογραμμίζει πως, παρότι η Maersk Air Cargo θα δύναται να εξυπηρετεί πελάτες που επιθυμούν αποκλειστικά να μεταφέρουν αεροπορικώς εμπορεύματα, θα προσφέρει σημαντικά οφέλη και σε όσους δραστηριοποιούνται στις χερσαίες και θαλάσσιες αλυσίδες εφοδιασμού.
Βάσει σχετικής δήλωσης της Aymeric Chandavoine, Global Head of Logistics and Services της Maersk, διαφαίνεται ότι η δανέζικη εταιρεία εστιάζει στην αξία των υπηρεσιών air freight ως μέσο αντιμετώπισης των προκλήσεων στις εφοδιαστικές αλυσίδες μέσω της ευελιξίας που προσφέρουν.
Στις φιλοδοξίες της Maersk συγκαταλέγεται η μεταφορά περίπου του ενός τρίτου του ετήσιου όγκου αερομεταφορών της από τον δικό της στόλο. Στο πλαίσιο αυτό, η Maersk Air Cargo θα διαχειρίζεται μεικτό στόλο ιδιόκτητων και εκμισθωμένων αεροσκαφών, ακολουθώντας το παράδειγμα της δομής που διαθέτει ο στόλος πλοίων της.
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι τις δραστηριότητες της Maersk στους αιθέρες διαχειριζόταν η Star Air. Ωστόσο, βάσει της ανακοίνωσης, οι δραστηριότητές της θα μεταφερθούν στη Maersk Air Cargo, η οποία αναμένεται να εκκινήσει πλήρως λειτουργίες από το β’ εξάμηνο του 2022.
Φωτό: Maersk
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ