
Η γαλλική GTT έλαβε μια παραγγελία από το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan, με το οποίο συνεργάζεται, για τον σχεδιασμό των δεξαμενών καυσίμου LNG τεσσάρων containerships χωρητικότητας 14.000 TEUs, τα οποία κατασκευάζονται για λογαριασμό της σιγκαπουριανής ναυτιλιακής εταιρείας Pacific International Lines (PIL).
Κάθε δεξαμενή καυσίμου LNG θα έχει χωρητικότητα 13.800 κ.μ. και θα διαθέτει το σύστημα συγκράτησης φορτίου με τεχνολογία μεμβράνης Mark III της GTT. Επιπλέον, οι δεξαμενές θα διαθέτουν ειδικά χαρακτηριστικά, τα οποία θα επιτρέπουν μελλοντικά και την αποθήκευση καυσίμου αμμωνίας, παρέχοντας στην PIL μεγαλύτερη επιχειρησιακή ευελιξία σε περίπτωση που υπάρξουν αλλαγές στους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Η GTT θα παρέχει επίσης στην PIL τις υπηρεσίες της καθώς και τεχνική βοήθεια σε όλα τα στάδια του νέου αυτού έργου, κατά την εγκατάσταση των δεξαμενών, τον πρώτο ανεφοδιασμό με καύσιμο LNG καθώς και κατά την πραγματοποίηση εργασιών συντήρησης. Επιπλέον, θα παρέχει σχετική εκπαίδευση στα πληρώματα των πλοίων, χρησιμοποιώντας τον προσομοιωτή G-Sim®, ενώ θα προσφέρει και την υπηρεσία αντιμετώπισης εκτάκτων περιστατικών HEARS®. Τέλος, η GTT θα εγκαταστήσει την πλατφόρμα «GTT Digital» για την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της λειτουργικής απόδοσης των πλοίων, αλλά και τη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.
Τα τέσσερα πλοία είναι προγραμματισμένα για παράδοση από το δεύτερο μισό του 2024 έως τα μέσα του 2025.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ