
Στο πλαίσιο μιας εκδήλωσης η οποία έλαβε χώρα στα γραφεία του νηογνώμονα Bureau Veritas (BV) στο Παρίσι, η εταιρεία παροχής συστημάτων συγκράτησης φορτίου LNG GTT, η εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ναυτιλιακό κλάδο Alwena Shipping και το ναυπηγείο COSCO Shipping Heavy Industry (Zhoushan) Co. Ltd. (CHI Zhoushan) έλαβαν από τον BV έγκριση επί της αρχής (ΑiP) για μια καινοτόμο ιδέα, που αφορά την επιμήκυνση και τη μετασκευή μεγάλων containerships προκειμένου να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.
Η GTT έχει πραγματοποιήσει τον σχεδιασμό της δεξαμενής LNG η οποία διαθέτει την τεχνολογία μεμβράνης Mark III της εταιρείας, ενώ η Alwena Shipping ανέλαβε τη μελέτη και την επικύρωση των διαδικασιών ενσωμάτωσης του συστήματος στο πλοίο. Το ναυπηγείο CHI Zhoushan, με τη σειρά του, επικύρωσε τις λειτουργικές πτυχές του έργου, συμπεριλαμβανομένης της σειράς εκτέλεσης των εργασιών, τον προγραμματισμό και το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται για την ολοκλήρωση της μετασκευής.
Η αύξηση του μήκους του πλοίου, σε συνδυασμό με τη μετασκευή ώστε τα συστήματα πρόωσης και παραγωγής ηλεκτρικής ισχύος να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, προσφέρει μείωση στα λειτουργικά του κόστη, γεγονός που περιορίζει τον οικονομικό αντίκτυπο της περιόδου ακινητοποίησης του πλοίου μέχρι να ολοκληρωθεί η μετασκευή.
Η κατανάλωση καυσίμου LNG για πρόωση προσφέρει στους πλοιοκτήτες μια λύση για τη συμμόρφωση με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που σκοπεύει να υιοθετήσει ο ΙΜΟ έως το 2045. Σε σύγκριση με ένα συμβατικό containership, το μετασκευασμένο πλοίο θα παράγει περίπου 23% λιγότερες εκπομπές CO2, πραγματοποιώντας ένα ταξίδι Ευρώπης-Ασίας διάρκειας 83 ημερών μετ’ επιστροφής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ