
Καθότι οι ναύλοι για τις θαλάσσιες μεταφορές σε μεγάλο βαθμό καθορίζονται από την προσφορά, σημαντική είναι και η επίδραση των πλοίων που εξέρχονται της παγκόσμιας χωρητικότητας για επισκευές στα διεθνή ναυπηγεία.
Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα είναι τα δεδομένα της Signal Ocean για τον αριθμό των bulkers που αυτή τη στιγμή δεξαμενίζονται και ως εκ τούτου δεν συμμετέχουν στον «ενεργό» στόλο για τη μεταφορά ξηρών φορτίων.
O μεγαλύτερος αριθμός bulkers για δεξαμενισμό είναι συγκεντρωμένος στην κεντρική Κίνα, καθώς 106 πλοία βρίσκονται στις μονάδες ναυπηγοεπισκευής: 18 Capesizes, 4 Post-Panamaxes, 32 Panamaxes, 32 Supramaxes, 7 Handymaxes και 13 Handysizes.
Σαράντα τέσσερα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου βρίσκονται σε εγκαταστάσεις στη Θάλασσα του Μαρμαρά και 41 στις αντίστοιχες εγκαταστάσεις της βόρειας Κίνας. Στη νότια Κίνα δεξαμενίζονται 25 bulk carriers, ενώ στη Μαύρη Θάλασσα και στον Αραβικό Κόλπο εννέα και οκτώ αντίστοιχα.
Συνολικά 269 bulk carriers, μεταφορικής ικανότητας άνω των 20.000 dwt, βρίσκονται επί του παρόντος στις παγκόσμιες ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), κ. Μελίνα Τραυλού, και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΕΕ συναντήθηκαν σήμερα με τον Ευρωπαίο Επίτροπο…
Ο κ. Νικόλας Πατέρας παρέδωσε σήμερα πέντε νέα περιπολικά Suzuki Vitara Hybrid στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ.Μιχάλη Χρυσοχοιδη και στον Αρχηγό της Ελληνικής…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Μαρτίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Σε νέα στρατηγική κίνηση στην αγορά δεξαμενόπλοιων προχώρησε η TEN με επικεφαλής τον δρα Νίκο Τσάκο. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
H μετοχική σύνθεση της Star Bulk Carriers, με επικεφαλής τον κ. Πέτρο Παππά μεταβλήθηκε πρόσφατα, καθώς η Famatown Finance Limited απέκτησε 11,8 εκατ. μετοχές…
Ακάθεκτη παραμένει η στρατηγική ενίσχυση του υπό διαχείριση στόλου της Capital Maritime, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής…
Εν μέσω εμπορικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ-Κίνας και με τους δασμούς να πέφτουν «βροχή» εκατέρωθεν, οι εισαγωγές αμερικανικού LNG από την Κίνα μοιάζουν να έχουν…
Καθώς η χρήση βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF) παραμένει προαιρετική στην Ασία, οι αναλυτές της αγοράς «βλέπουν» προσεχώς πλεόνασμα προσφοράς SAF στην ασιατική αγορά. Συγκεκριμένα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ