
Η εταιρεία ενεργειακών τεχνολογιών Waterotor International Corp. παρουσίασε πρόσφατα στην έκθεση «Floating Wind Solutions 2022», που διεξήχθη στο Χιούστον, ένα πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα για την υπεράκτια παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Διαθέτοντας ικανότητα παραγωγής ισχύος 20 MW, το «Big Cajun» αποτελεί το πρώτο παγκοσμίως υπεράκτιο υβριδικό σύστημα το οποίο χρησιμοποιεί ταυτόχρονα μια ανεμογεννήτρια, που αξιοποιεί την αιολική ενέργεια, και υποθαλάσσια στροφεία, τα οποία απορροφούν ενέργεια από τα υποθαλάσσια ρεύματα, προκειμένου να παράγει μεγάλα ποσά ηλεκτρικής ενέργειας.
Το «Big Cajun», το οποίο αυτή την περίοδο βρίσκεται υπό ανάπτυξη στη Λουιζιάνα, αναμένεται να επιτρέψει στους πετρελαϊκούς κολοσσούς να περιορίσουν το ανθρακικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων τους καθώς και να μειώσουν δραστικά τα λειτουργικά τους κόστη. Συγκεκριμένα, αντικαθιστώντας την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που βασίζεται στην κατανάλωση ντίζελ στις πλατφόρμες εξόρυξης, θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν για κάθε πλατφόρμα 33.000 γαλόνια ορυκτών καυσίμων ημερησίως, ποσό που αντιστοιχεί σε ένα ετήσιο κόστος που ξεπερνά τα 70 εκατ. δολάρια.
Σύμφωνα με τον Fred Ferguson, ιδρυτή και CEO της Waterotor, το «Big Cajun» πρόκειται να σημάνει την αρχή μιας νέας εποχής όσον αφορά την αξιοποίηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ενώ η εταιρεία έχει ήδη εντοπίσει αρκετές τοποθεσίες στις οποίες θα μπορούσε να εγκατασταθεί το σύστημα, ώστε να εκμεταλλευτεί στον μέγιστο βαθμό τα υποθαλάσσια ρεύματα.
Φωτό: Waterotor International Corp.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ