Οι πρωτοβουλίες της ναυτιλιακής βιομηχανίας με φόντο τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματός της συνεχίζονται δυναμικά και πλέον εισέρχονται και στην αγορά των δεξαμενόπλοιων.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του κινεζικού πρακτορείου ειδήσεων Xinhua, η κινεζική COSCO Shipping παρέλαβε το πρώτο στον κόσμο VLCC δεξαμενόπλοιο το οποίο διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG.
Ειδικότερα, το εν λόγω δεξαμενόπλοιο έχει μήκος 333 μ. και πλάτος 60 μ., ενώ είναι εξοπλισμένο με κύρια μηχανή, γεννήτρια και ατμολέβητα που καταναλώνουν LNG ως κύριο καύσιμο.
Σημειώνεται ότι η αξιοποίηση καθαρών μορφών ενέργειας στη ναυτιλία μπορεί να συνεισφέρει στη μείωση των εκπομπών των οξειδίων του θείου κατά 99% και των βλαβερών σωματιδίων κατά 98%, σε σύγκριση με τα δεξαμενόπλοια που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Τέλος, όταν καταναλώνει φυσικό αέριο, το πλοίο διαθέτει αυτονομία 12.000 ναυτικών μιλίων, ενώ σε λειτουργία κατανάλωσης LNG και πετρελαίου η αυτονομία του αυξάνεται στα 24.000 ναυτικά μίλια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο Συνέδριο για τα «50 χρόνια Δημοκρατίας και τις Ένοπλες Δυνάμεις: Τι μέλλει γενέσθαι;», ο Πάνος Ξενοκώστας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ONEX Shipyards…
Τις συνιστώσες που θα διαμορφώσουν την παγκόσμια οικονομία και το θαλάσσιο εμπόριο ανέλυσαν οι κ. Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Navios Maritime…
Ηχητικό του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας κατέγραψε τις τελευταίες επικοινωνίες δευτερόλεπτα πριν και μετά τη σύγκρουση εν πτήσει ενός επιβατικού αεροσκάφους της εταιρίας American…
Ανθεκτικότητα επέδειξε η παγκόσμια αγορά δημόσιων εγγραφών (IPOs) το περασμένο έτος, οδηγούμενη από την δυναμική ανάκαμψη της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, η παγκόσμια…
Ισχυρές διαφαίνονται οι προοπτικές της αγοράς κρουαζιέρας και για το 2025, με τις εταιρείες να επεκτείνουν τα διαθέσιμα δρομολόγιά τους και τη ζήτηση να…
Ορατό είναι το ενδεχόμενο ναυτιλιακές εταιρείες να χρειαστεί να καταβάλουν τέλος για τη χρήση της Βαλτικής Θάλασσας, μιας από τις πιο πολυσύχναστες ναυτιλιακές οδούς…
Ένα νέο πλαίσιο για την αναζωογόνηση της οικονομικής παραγωγικότητας και τη διασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της ΕΕ παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η Πυξίδα Ανταγωνιστικότητας,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος οικονομικής ανάπτυξης της Σαουδικής Αραβίας, με ορίζοντα το 2030, η κρατική ναυτιλιακή εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, η Bahri προέβη πρόσφατα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ