
Η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία Terntank παρέλαβε πρόσφατα ένα νεότευκτο υβριδικό δεξαμενόπλοιο, το οποίο τροφοδοτείται από καύσιμο LNG και μπαταρίες.
Το χωρητικότητας 16.500 κ.μ. «Tern Island», το οποίο καθελκύστηκε τον περασμένο Δεκέμβριο στο ναυπηγείο China Merchants Jinling, έφτασε πρόσφατα στο λιμάνι του Γκέτεμποργκ, το οποίο θα αποτελεί και τη βάση του. Το υβριδικό δεξαμενόπλοιο θα καταναλώνει καύσιμο LNG και bio-LNG, ενώ θα μπορεί να συνδέεται και στο ηλεκτρικό δίκτυο του Γκέτεμποργκ, προκειμένου να τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια.
Ο Claes Möller, CEO της Terntank, ανέφερε σχετικά με την παραλαβή του νέου πλοίου: «Το “Tern Island” αποτελεί το πρώτο στον κόσμο δεξαμενόπλοιο το οποίο μπορεί να επιχειρεί στα λιμάνια με μηδενικές εκπομπές, χρησιμοποιώντας ενέργεια από το ηλεκτρικό δίκτυο της στεριάς. Το συγκεκριμένο ορόσημο δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς τη συνεργασία μας με τη NEOT και το λιμάνι του Γκέτεμποργκ, που επέτρεψε την ανάπτυξη της καινοτόμου αυτής λύσης, η οποία το καθιστά το πρώτο λιμάνι παγκοσμίως που επιτρέπει σε δεξαμενόπλοια να συνδέονται στο ηλεκτρικό δίκτυο της στεριάς ώστε να τροφοδοτούνται με ηλεκτρική ενέργεια».
Φωτό: terntank.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη διάψευση της πληροφορίας ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες ετοιμάζονται να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τις στρατιωτικές εγκαταστάσεις στην Αλεξανδρούπολη προχώρησε αξιωματούχος του αμερικανικού Υπουργείου ‘Αμυνας.…
Πτωτική αναμένεται να είναι η πορεία των ρωσικών εξαγωγών σιταριού τους επόμενους μήνες, εξέλιξη που δύναται να επιδράσει θετικά στα Panamax bulk carriers. Ειδικότερα,…
Σε έγκριση της προκήρυξης διεθνούς οργανισμού για την παραχώρηση δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές «Α2» και «Νότια της Πελοποννήσου», στην περιοχή…
Την εκκίνηση της παραγωγής από τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του πεδίου πετρελαίου «Luda 5-2 North Oilfield» ανακοίνωσε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η κινεζική εταιρεία…
Το ναυτιλιακό cluster «Maritime Hellas», μία πρωτοβουλία η οποία υποστηρίζεται από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), ήταν…
Αλλαγή δεδομένων για τους πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να διαλύσουν παλιά πλοία φέρνει ο Διεθνής Κανονισμός για την ορθή περιβαλλοντικά ανακύκλωση πλοίων (Σύμβαση του…
Καθώς η Διώρυγα του Σουέζ μετρά τις πληγές της από τον περιορισμό των διελεύσεων, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι, η Αρχή της διώρυγας…
Σε ρότα υπεργιγάντωσης βρίσκεται η ενεργειακή αγορά της Ινδίας, καθώς η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας προχωρά σε συνέργειες με κολοσσούς του κλάδου, οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ