Την καταρχήν συμφωνία για την απόκτηση του 51% του Colis Privé Group από το HOPPS Group ανακοίνωσε τη Δευτέρα 31 Ιανουαρίου ο γαλλικός όμιλος CMA CGM. Η Colis Privé Group θεωρείται από τους σημαντικότερους παίκτες στην αγορά των ταχυμεταφορών και παράδοσης δεμάτων στη Γαλλία.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη σχετική ανακοίνωση της CMA CGM, η συμφωνία δίνει τη δυνατότητα στον γαλλικό όμιλο να αυξήσει το μερίδιό του στην Colis Privé Group σε μεταγενέστερη χρονική περίοδο. Για την ολοκλήρωση της συμφωνίας εκκρεμούν εγκρίσεις από τις αρχές ανταγωνισμού της Γαλλίας. Με την επένδυση στην Colis Privé Group, η CEVA Logistics, θυγατρική της CMA CGM, θα αυξήσει σημαντικά την παρουσία της στις υπηρεσίες e-commerce και στις παραδόσεις δεμάτων.
Υπενθυμίζεται ότι, στα τέλη του 2021, η CMA CGM προχώρησε στην εξαγορά σημαντικών λειτουργιών και τμημάτων της αμερικανικής Ingram Micro Commerce & Lifecycle Services (CLS), εταιρείας παροχής υπηρεσιών e-commerce contract logistics. Το ύψος της εξαγοράς άγγιξε τα 3 εκατ. δολάρια.
Πάντως, η CMA CGM δεν αποτελεί τη μοναδική εταιρεία που δραστηριοποιείται στις τακτικές γραμμές και επενδύει σημαντικά στα logistics. Το περασμένο έτος, η Maersk και η Unilever ανακοίνωσαν συμφωνία συνεργασίας στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα με ισχύ από το 2022. Η τετραετής συνεργασία περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός συστήματος διαχείρισης της μεταφοράς των εμπορευμάτων της δεύτερης, με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας των μεταφορών, τη συνεχή ιχνηλάτηση των εμπορευμάτων και τη μείωση των εκπομπών ρύπων από τις επιχειρήσεις της. Από την πλευρά της, η MSC πρόσφατα κατέθεσε προσφορά για την εξαγορά του 100% της Bolloré Africa Logistics έναντι 5,7 δισ. ευρώ. Με την κίνηση αυτή, η MSC προσβλέπει στην επέκτασή της στις εφοδιαστικές αλυσίδες της Αφρικής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ