
H ναυτιλιακή εταιρεία ROKS MARITIME έλαβε πρόσφατα από το νηογνώμονα RINA το class notation «REMOTE» για το φορτηγό πλοίο της m/v Revenger. Η εν λόγω σημείωση αποδίδεται σε πλοία τα οποία κρίνονται κατάλληλα να επιθεωρηθούν εξ αποστάσεως καλύπτοντας έτσι ένα μεγάλο εύρος των επιθεωρήσεων κλάσης καθώς και των περιοδικών τους επιθεωρήσεων.
Το m/v Revenger είναι εξοπλισμένο με συσκευές οι οποίες παρέχουν τη δυνατότητα ζωντανής μετάδοσης, συμπεριλαμβανομένης μιας φορητής συσκευής με λειτουργία ευρυγώνιας λήψης και φακούς υψηλής ποιότητας καθώς και ενός πακέτου συνδεσιμότητας το οποίο επιτρέπει την πρόσβαση στο διαδίκτυο ακόμα και σε κλειστούς χώρους επί του πλοίου. Έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής εκπαίδευσης, το πλήρωμα του πλοίου το οποίο έχει ενεργό ρόλο στην πραγματοποίηση των απομακρυσμένων επιθεωρήσεων έλαβε από το RINA ένα σχετικό Πιστοποιητικό Ικανότητας.
O Παναγιώτης Κουτρής, Διευθύνων Σύμβουλος της ROKS Maritime Inc ανέφερε σχετικά: «Το notation για απομακρυσμένες επιθεωρήσεις προσφέρει στους διαχειριστές των πλοίων την ευελιξία να αναβάλουν τις επιθεωρήσεις όταν οι συνθήκες στα λιμάνια δεν είναι κατάλληλες και ασφαλείς, και να τις πραγματοποιούν εν πλω με την ίδια αποτελεσματικότητα και σε συνθήκες όπου αποσπάται λιγότερο η προσοχή του πληρώματος. Το “REMOTE” notation αποτελεί ένα σταθερό βήμα προς την διαμόρφωση ενός κλάδου μηδενικών ατυχημάτων, στον οποίο όλοι στοχεύουμε.»
Από τη μεριά του ο Σπύρος Ζολώτας, Marine Senior Director του RINA για τη Νότια Ευρώπη και την Αφρική σχολίασε: «Οι νέες τεχνολογίες απομακρυσμένης παρακολούθησης μπορούν να ενισχύσουν την ασφάλεια στο ναυτιλιακό κλάδο, ειδικά μετά το ξέσπασμα του COVID-19. Η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση δεν αποτελούν πλέον το μέλλον, αλλά κάνουν ήδη τη διαφορά.»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ