
Οι παρατεταμένες καθυστερήσεις στις μεταφορές αγαθών και εμπορευμάτων, που προκάλεσαν βραχυκυκλώματα στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού τα τελευταία δύο χρόνια, θα συνεχίσουν να προκαλούν πονοκεφάλους, δήλωσε ο σουλτάνος Ahmed bin Sulayem, πρόεδρος του ομίλου και διευθύνων σύμβουλος της DP World.
Ακόμα και αν η πανδημία τελειώσει σήμερα, «θα χρειαστούν άλλα δύο χρόνια για να προσαρμοστεί η αλυσίδα εφοδιασμού», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. bin Sulayem σε συνέντευξή του στο CNN. Συμπλήρωσε μάλιστα ότι ο όγκος των φορτίων που παραμένει στα τελωνεία και στις αποθήκες είναι τόσο μεγάλος, που δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μεταφερθεί άμεσα στο προσεχές διάστημα.
Η πανδημία Covid-19 προκάλεσε σημαντικές ανατροπές στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, με πολλούς ιδιοκτήτες φορτίου, ειδικά στην Ασία, να αγωνίζονται να βρουν containers για να μετακινήσουν άμεσα και σε οικονομικές τιμές τα εμπορεύματά τους.
Οι συνεχόμενες διακοπές στην παραγωγή και στη μεταφορά εμπορευμάτων και πρώτων υλών, που προκλήθηκαν από τους υγειονομικούς περιορισμούς σε Ανατολή και Δύση, οδήγησαν όμως και σε παρατεταμένη συμφόρηση και καθυστερήσεις στα λιμάνια, σε έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων και σε απότομη αύξηση του κόστους αποστολής εμπορευματικών αγαθών.
Ο κ. bin Sulayem επισήμανε ότι τα έξοδα αποστολής φορτίων θα παραμείνουν υψηλά για το άμεσο μέλλον και, ενώ γίνονται προσπάθειες για τη μείωση της συμφόρησης στους τερματικούς σταθμούς, οι τιμές σε όλα τα μεταφορικά δίκτυα θα παραμείνουν αρκετά υψηλές, λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης και της «στατικής» προσφοράς πλοίων, τρένων και αεροπλάνων.
Φωτό: Michael/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ