
Οι ιαπωνικές εταιρείες ENEOS Corporation (ENEOS) και Marubeni Corporation (Marubeni) ανακοίνωσαν πρόσφατα την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MoU) για την από κοινού ανάπτυξη ενός φιλικού προς το περιβάλλον πλοίου μεταφοράς αιθυλενίου, το οποίο η Marubeni σκοπεύει να χρονοναυλώσει για μεγάλο διάστημα.
Το υπό ανάπτυξη πλοίο θα διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου, ο οποίος θα επιτρέπει την κατανάλωση πετρελαίου εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (VLSFO) και φυσικού αερίου (LNG). Η παράδοσή του είναι προγραμματισμένη για το 2024. Μάλιστα πρόκειται να αποτελέσει το πρώτο πλοίο της κατηγορίας του το οποίο θα διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και θα χρησιμοποιηθεί για την εξαγωγή αιθυλενίου από την Ιαπωνία, έχοντας σχεδόν 40% λιγότερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία μεταφοράς αιθυλενίου.
Η ανάπτυξη του εν λόγω πλοίου γίνεται στο πλαίσιο των προσπαθειών των δύο εταιρειών να μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων τους, ενώ, προκειμένου να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών τους για μειωμένες εκπομπές άνθρακα, οι δύο εταίροι σκοπεύουν να υποστηρίξουν περαιτέρω τις προσπάθειες απανθρακοποίησης της αλυσίδας εφοδιασμού αιθυλενίου.
Φωτό: Marubeni
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη διάψευση της πληροφορίας ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες ετοιμάζονται να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τις στρατιωτικές εγκαταστάσεις στην Αλεξανδρούπολη προχώρησε αξιωματούχος του αμερικανικού Υπουργείου ‘Αμυνας.…
Πτωτική αναμένεται να είναι η πορεία των ρωσικών εξαγωγών σιταριού τους επόμενους μήνες, εξέλιξη που δύναται να επιδράσει θετικά στα Panamax bulk carriers. Ειδικότερα,…
Σε έγκριση της προκήρυξης διεθνούς οργανισμού για την παραχώρηση δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές «Α2» και «Νότια της Πελοποννήσου», στην περιοχή…
Την εκκίνηση της παραγωγής από τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του πεδίου πετρελαίου «Luda 5-2 North Oilfield» ανακοίνωσε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η κινεζική εταιρεία…
Το ναυτιλιακό cluster «Maritime Hellas», μία πρωτοβουλία η οποία υποστηρίζεται από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), ήταν…
Αλλαγή δεδομένων για τους πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να διαλύσουν παλιά πλοία φέρνει ο Διεθνής Κανονισμός για την ορθή περιβαλλοντικά ανακύκλωση πλοίων (Σύμβαση του…
Καθώς η Διώρυγα του Σουέζ μετρά τις πληγές της από τον περιορισμό των διελεύσεων, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι, η Αρχή της διώρυγας…
Σε ρότα υπεργιγάντωσης βρίσκεται η ενεργειακή αγορά της Ινδίας, καθώς η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας προχωρά σε συνέργειες με κολοσσούς του κλάδου, οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ