
Οι ιαπωνικές εταιρείες ENEOS Corporation (ENEOS) και Marubeni Corporation (Marubeni) ανακοίνωσαν πρόσφατα την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MoU) για την από κοινού ανάπτυξη ενός φιλικού προς το περιβάλλον πλοίου μεταφοράς αιθυλενίου, το οποίο η Marubeni σκοπεύει να χρονοναυλώσει για μεγάλο διάστημα.
Το υπό ανάπτυξη πλοίο θα διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου, ο οποίος θα επιτρέπει την κατανάλωση πετρελαίου εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (VLSFO) και φυσικού αερίου (LNG). Η παράδοσή του είναι προγραμματισμένη για το 2024. Μάλιστα πρόκειται να αποτελέσει το πρώτο πλοίο της κατηγορίας του το οποίο θα διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και θα χρησιμοποιηθεί για την εξαγωγή αιθυλενίου από την Ιαπωνία, έχοντας σχεδόν 40% λιγότερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία μεταφοράς αιθυλενίου.
Η ανάπτυξη του εν λόγω πλοίου γίνεται στο πλαίσιο των προσπαθειών των δύο εταιρειών να μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων τους, ενώ, προκειμένου να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών τους για μειωμένες εκπομπές άνθρακα, οι δύο εταίροι σκοπεύουν να υποστηρίξουν περαιτέρω τις προσπάθειες απανθρακοποίησης της αλυσίδας εφοδιασμού αιθυλενίου.
Φωτό: Marubeni
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ