H ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines Ltd. (MOL) πρόσφατα ανακοίνωσε πως μαζί με την ITOCHU Corporation έλαβαν Έγκριση επί της Αρχής (AiP) από τον νηογνώμονα ABS για τον σχεδιασμό ενός πλοίου εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας.
Το έργο αποτελεί μέρος μιας αναπτυξιακής μελέτης, η οποία αφορά τη δημιουργία μιας αλυσίδας εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας στη Σιγκαπούρη. Η MOL, η οποία έχει ήδη αποκτήσει αρκετή εμπειρία και γνώσεις στον τομέα των πλοίων εφοδιασμού καυσίμου LNG, θα διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στο συγκεκριμένο έργο, στο πλαίσιο του οποίου πρόκειται να συνεργαστεί με τις TotalEnergies Marine Fuels Pte. Ltd. και Pavilion Energy Singapore Pte. Ltd.
Η αμμωνία βρίσκεται τελευταία στο προσκήνιο ως ένα υποσχόμενο εναλλακτικό καύσιμο, του οποίου η καύση παράγει μηδενικές εκπομπές CO2, με το πρώτο πλοίο κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας να υπολογίζεται να είναι έτοιμο στα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας.
Η MOL ήδη εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη πλοίων κατανάλωσης αμμωνίας και στη δημιουργία ενός νέου κλάδου μεταφοράς αμμωνίας, ελπίζοντας στην απόκτηση των πρώτων της ποντοπόρων πλοίων μηδενικών καθαρών εκπομπών μέσα στην τρέχουσα δεκαετία και στην επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050. Παράλληλα, η εταιρεία επιθυμεί να συμβάλει και στην ευρύτερη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου του κλάδου, με πρωτοβουλίες όπως αυτή της ανάπτυξης του εν λόγω πλοίου εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας, το οποίο θα βοηθήσει στη δημιουργία μιας εφοδιαστικής αλυσίδας αμμωνίας για τον εφοδιασμό και άλλων πλοίων με το συγκεκριμένο καύσιμο.
Φωτό: Mitsui O.S.K. Lines Ltd.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι κορυφαίες liner εταιρείες παγκοσμίως στρέφονται σταδιακά στην υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων τους, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιλογές της…
Ένα ιστορικό γεγονός έλαβε χώρα πρόσφατα στη Διώρυγα του Σουέζ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση της Αρχής της διώρυγας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την περασμένη…
Η νωχελικότητα στη ναυλαγορά των LPG carriers παραμένει ανυποχώρητη, με τους ναύλους να μη σημειώνουν σημαντικές μεταβολές την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 20…
Μετά από μία χρονοβόρα διαδικασία αδειοδότησης για τα έργα αναβάθμισης της Μαρίνας Χίου, η εταιρεία ΜΑΡΙΝΑ ΧΙΟΥ Α.Ε ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη Πέμπτη 28…
Οι κυβερνήσεις των Ναμίμπια και Ανγκόλας υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την κατασκευή ενός υδροηλεκτρικού εργοστασίου ισχύος 600 megawatt στον ποταμό Κουνένε, ο οποίος αποτελεί…
Στο επίκεντρο μίας ακόμα επιστημονικής μελέτης βρέθηκε το θέμα της προστασίας των φαλαινών από τα πλοία και συγκεκριμένα από την κίνησή τους στα ύδατα.…
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ