
H ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines Ltd. (MOL) πρόσφατα ανακοίνωσε πως μαζί με την ITOCHU Corporation έλαβαν Έγκριση επί της Αρχής (AiP) από τον νηογνώμονα ABS για τον σχεδιασμό ενός πλοίου εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας.
Το έργο αποτελεί μέρος μιας αναπτυξιακής μελέτης, η οποία αφορά τη δημιουργία μιας αλυσίδας εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας στη Σιγκαπούρη. Η MOL, η οποία έχει ήδη αποκτήσει αρκετή εμπειρία και γνώσεις στον τομέα των πλοίων εφοδιασμού καυσίμου LNG, θα διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στο συγκεκριμένο έργο, στο πλαίσιο του οποίου πρόκειται να συνεργαστεί με τις TotalEnergies Marine Fuels Pte. Ltd. και Pavilion Energy Singapore Pte. Ltd.
Η αμμωνία βρίσκεται τελευταία στο προσκήνιο ως ένα υποσχόμενο εναλλακτικό καύσιμο, του οποίου η καύση παράγει μηδενικές εκπομπές CO2, με το πρώτο πλοίο κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας να υπολογίζεται να είναι έτοιμο στα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας.
Η MOL ήδη εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη πλοίων κατανάλωσης αμμωνίας και στη δημιουργία ενός νέου κλάδου μεταφοράς αμμωνίας, ελπίζοντας στην απόκτηση των πρώτων της ποντοπόρων πλοίων μηδενικών καθαρών εκπομπών μέσα στην τρέχουσα δεκαετία και στην επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050. Παράλληλα, η εταιρεία επιθυμεί να συμβάλει και στην ευρύτερη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου του κλάδου, με πρωτοβουλίες όπως αυτή της ανάπτυξης του εν λόγω πλοίου εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας, το οποίο θα βοηθήσει στη δημιουργία μιας εφοδιαστικής αλυσίδας αμμωνίας για τον εφοδιασμό και άλλων πλοίων με το συγκεκριμένο καύσιμο.
Φωτό: Mitsui O.S.K. Lines Ltd.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ