Η εταιρεία NYK Line πρόσφατα ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε ένα πρόγραμμα έρευνας και ανάπτυξης μιας νέας γενιάς πλοίων που θα χρησιμοποιούν απομακρυσμένα συστήματα ελέγχου μηχανής. Στελέχη της εταιρείας αναφέρουν ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια μείωση του αριθμού των ναυτικών εξαιτίας της συνταξιοδότησης πολλών εξ αυτών, με ταυτόχρονο χαμηλό ενδιαφέρον των νέων να σταδιοδρομήσουν στη θάλασσα μακριά από τους οικείους τους και τα ενδιαφέροντά τους. Αυτό οδηγεί σταδιακά σε έλλειψη εξειδικευμένου ανθρωπίνου δυναμικού που χειρίζεται τις μηχανές πάνω στα πλοία με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνδυνο η ασφαλής και αποδοτική λειτουργία τους.
Στο πλαίσιο αυτό, η συμμετοχή σε αυτό το πρόγραμμα είναι σημαντική ώστε να αναπτυχθεί μια τεχνολογία που θα χρησιμοποιεί αισθητήρες και προσομοιωτές ως κύριο εργαλείο για απομακρυσμένο έλεγχο των συστημάτων μηχανής των πλοίων, σημειώνει η NYK Line. Τα συστήματα αυτά θα συνδράμουν στην απομακρυσμένη εκτίμηση της αιτίας της αστοχίας στη λειτουργία των μηχανών και θα βοηθούν τη λήψη σημαντικών αποφάσεων με ταχύτητα και με όλα τα διαθέσιμα δεδομένα για την επαναφορά της λειτουργίας τους. Η άκρως καινοτόμα πρωτοβουλία για τον κλάδο της ναυτιλίας στοχεύει στο να καταστεί εφικτός ο απομακρυσμένος έλεγχος των πλοίων, διαφυλάσσοντας παράλληλα την ασφάλεια στη ναυσιπλοΐα ακόμα και με μειωμένο προσωπικό στα πλοία.
Εκτός από την NYK Line, στο πρόγραμμα συμμετέχουν και ναυπηγεία, κατασκευαστές ναυτικού εξοπλισμού, νηογνώμονες, και άλλες ναυτιλιακές εταιρείες για την επιτάχυνση της προόδου του έργου και τη διεξαγωγή δοκιμών σε πραγματικό χρόνο και συνθήκες για να ελεγχθεί σε βάθος η δυναμική των αυτοματοποιημένων απομακρυσμένων λειτουργιών.
Φωτό: Αρχείου / Andrew Becks- Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς οι κορυφαίες liner εταιρείες παγκοσμίως στρέφονται σταδιακά στην υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων για την πρόωση των πλοίων τους, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιλογές της…
Ένα ιστορικό γεγονός έλαβε χώρα πρόσφατα στη Διώρυγα του Σουέζ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση της Αρχής της διώρυγας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την περασμένη…
Η νωχελικότητα στη ναυλαγορά των LPG carriers παραμένει ανυποχώρητη, με τους ναύλους να μη σημειώνουν σημαντικές μεταβολές την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 20…
Μετά από μία χρονοβόρα διαδικασία αδειοδότησης για τα έργα αναβάθμισης της Μαρίνας Χίου, η εταιρεία ΜΑΡΙΝΑ ΧΙΟΥ Α.Ε ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη Πέμπτη 28…
Οι κυβερνήσεις των Ναμίμπια και Ανγκόλας υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την κατασκευή ενός υδροηλεκτρικού εργοστασίου ισχύος 600 megawatt στον ποταμό Κουνένε, ο οποίος αποτελεί…
Στο επίκεντρο μίας ακόμα επιστημονικής μελέτης βρέθηκε το θέμα της προστασίας των φαλαινών από τα πλοία και συγκεκριμένα από την κίνησή τους στα ύδατα.…
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ