Η πολυεθνική εταιρεία logistics DP World με έδρα το Ντουμπάι υπέγραψε συμφωνία με τη Δημοκρατία του Κονγκό για την ανάπτυξη του λιμένα Banana στην αφρικανική χώρα. Ο υπουργός Επικρατείας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Α.Ε Κhalifa Shaheen Almarar, δήλωσε ότι η ανάπτυξη των υποδομών στη Δημοκρατία του Κονγκό είναι μια από τις προτεραιότητες για τα ΗΑΕ ώστε να χτίσουν μια μακροχρόνια εμπορική και οικονομική συνεργασία με την αφρικανική ήπειρο.
Η κατασκευή του έργου θα ξεκινήσει εντός του επόμενου έτους και θα συνδράμει στην εξοικονόμηση χρόνου και πόρων για τον κλάδο του εμπορίου της αφρικανικής χώρας. Το λιμάνι Banana θα μπορεί να φιλοξενήσει μεγαλύτερα πλοία προερχόμενα από την Ασία και την Ευρώπη ενώ παράλληλα θα προσελκύσει επενδυτές και θα αναβαθμίσει την οικονομία της ευρύτερης περιοχής. Η κατασκευή περιλαμβάνει μια αποβάθρα 600 μέτρων με 18 μέτρα βύθισμα, με ικανότητα χειρισμού έως και 450.000 εμπορευματοκιβωτίων το χρόνο και επιφάνεια 300 χιλιάδων τ.μ. για αποθήκευση αυτών.
Ο πρόεδρος του Κονγκό, Félix-Antoine Tshisekedi, υπογράμμισε ότι η ανάπτυξη του λιμένα θα μεταμορφώσει την περιοχή σε κέντρο εμπορίου και θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, αναβαθμίζοντας οικονομικά και ποιοτικά τη χώρα. Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου DP World, Sultan Ahmed bin Sulayem, τόνισε ότι η συμφωνία αντανακλά το όραμα των δύο πλευρών για ανάπτυξη λιμενικών υποδομών παγκόσμιας κλάσης που θα αναδείξουν της μεγάλες εμπορικές ευκαιρίες και τις εξαγωγικές δυνατότητες της περιοχής καθώς επίσης και την πρόσβαση σε διεθνείς αγορές και τη βιωσιμότητα των δύο εταίρων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η σπουδαία και ανιδιοτελής προσφορά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, μέσω της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, στην Ελληνική Αστυνομία, που αφορά στη δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής,…
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επ’ αόριστον απεργία των εργαζομένων στον λιμένα του Μόντρεαλ, η οποία ξεκίνησε τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 31 Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα,…
Την πτωτική πορεία της ευρωπαϊκής ζήτησης ντίζελ πιθανότατα θα ανατρέψει το γεγονός ότι η Μεσόγειος Θάλασσα θα γίνει ECA από τον Μάιο του 2025,…
Η ευρεία υιοθέτηση της αμμωνίας ως μελλοντικού καυσίμου της ναυτιλίας παρουσιάζει τεχνικές προκλήσεις, λόγω της εγγενούς τοξικότητάς της, που απαιτεί μέτρα ασφαλείας και ειδικό…
Αντιμέτωπη με τις παράπλευρες απώλειες των κυρώσεων της Δύσης κατά της Ρωσίας βρίσκεται η TotalEnergies, η οποία βλέπει σημαντικά κεφάλαια να εγκλωβίζονται στη Ρωσία.…
Η αιολική πρόωση κάνει ακόμα ένα βήμα στη ναυτιλία, με την εγκατάσταση κυλίνδρων αναρρόφησης eSAILs σε πλοία τύπου tanker/bulker της Klaveness Combination Carriers ASA…
Ο υποψήφιος των Ρεπουμπλικάνων, στις επερχόμενες εκλογές της 5ης Νοεμβρίου, Ντόναλντ Τραμπ έχει διαμηνύσει πληθώρα δασμών εφόσον εκλεγεί. Παρότι ο πρώην πρόεδρος υπογραμμίζει ότι…
Σε ασφυκτικό κλοιό για τα πλοία που μεταφέρουν ρωσικό LNG εξελίσσονται σταδιακά οι ολοένα και αυστηρότερες δυτικές κυρώσεις. Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται η συγκέντρωση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ