
Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και το μποτιλιάρισμα πλοίων και φορτίων στα μεγαλύτερα λιμάνια παγκοσμίως είναι πλέον καθημερινή είδηση. Τα δίδυμα λιμάνια Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς εντάσσονται σε αυτά που πλήττονται περισσότερο, με το αμερικανικό Ναυτικό να ρίχνεται στη μάχη για την εξομάλυνση της κατάστασης.
Στο ίδιο πλαίσιο, η γαλλική liner εταιρεία CMA CGM παρέχει οικονομικά κίνητρα για να συνδράμει στην ομαλοποίηση της διακίνησης φορτίων στα λιμάνια της Καλιφόρνια. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προσφέρει $100 ανά κοντέινερ που θα απομακρύνεται από τα λιμάνια εντός οκτώ ημερών από την άφιξή του, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Η τιμή διπλασιάζεται αν η απομάκρυνση λάβει χώρα σε νυχτερινές βάρδιες και αργίες.
Το πρόγραμμα της εταιρείας γαλλικών συμφερόντων ξεκίνησε την Τετάρτη 1η Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει 90 ημέρες. Ναυτιλιακοί κύκλοι ανέφεραν στο Bloomberg ότι αυτή η κίνηση θα κοστίσει στην εταιρεία πάνω από $22 εκατ. το επόμενο τρίμηνο. Επιπλέον, η εταιρεία θα συνδράμει τη Fenix Marine Services, εταιρεία που διαχειρίζεται έναν από τους τερματικούς σταθμούς στο λιμάνι του Λος Άντζελες, ως προς τη διεύρυνση των ωραρίων λειτουργίας του όλο το εικοσιτετράωρο.
Είναι η πρώτη εταιρεία που προχωρά σε μια τέτοια κίνηση, αναφέρει ο εκπρόσωπος του λιμανιού Phillip Sanfield. Τον περασμένο μήνα, οι λιμενικές αρχές ανακοίνωσαν την επιβολή επιπλέον χρέωσης για τα παρατημένα κοντέινερ, στα $100 την ημέρα, από τις 6 Δεκεμβρίου, σε μια προσπάθεια για καλύτερη διαχείριση της εφοδιαστικής κρίσης.
Φωτό: Etienne Laurent/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ