
Η επέλαση του κορονοϊού στην Κίνα έχει ωθήσει την κυβέρνηση της χώρας να λάβει δραστικά μέτρα για την αναχαίτισή του. Η Zero-Covid-19 πολιτική επιδεινώνει την κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα που προκαλεί «μποτιλιάρισμα» των πλοίων στα λιμάνια και άδεια ράφια παγκοσμίως.
Με στόχο την καταπολέμηση της πανδημίας, η κινεζική κυβέρνηση θέσπισε υποχρεωτική καραντίνα επτά εβδομάδων για τους Κινέζους ναυτικούς που επαναπατρίζονται. Ταυτόχρονα συνεχίζει την απαγόρευση στις αλλαγές πληρωμάτων εντός της χώρας για ξένα πληρώματα. Ακόμα και πλοία που έχουν προβεί σε αντικατάσταση του πληρώματός τους πριν από την είσοδο στη χώρα, υποχρεούνται σε αναμονή 14 ημερών πριν από την πρόσδεσή τους στα κινεζικά λιμάνια.
Ο Γενικός Γραμματέας του International Chamber of Shipping (ICS), Guy Platten, τόνισε ότι οι περιορισμοί που επιβάλλει η Κίνα προκαλούν ντόμινο επιπτώσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα και επιδεινώνουν τις καθυστερήσεις. Σύμφωνα με το Bloomberg, διαχειρίστριες ναυτιλιακές εταιρείες καλούν την Κίνα να χαλαρώσει τα μέτρα, καθώς οι ναυτικοί είναι εκείνοι που πλήττονται περισσότερο.
Οι αλλαγές πληρωμάτων στην Κίνα αποτελούν πλέον πονοκέφαλο και για τις μεγαλύτερες εταιρείες. Μέλη πληρωμάτων δεν μπορούν να επισκεφθούν γιατρό στη χώρα ακόμα και σε περιπτώσεις σοβαρών ασθενειών. Η Global Operations and Supply Chain Director της Cargill, Eman Abdalla, αναφέρει ότι πολλές φορές πλοία της εταιρείας αναγκάστηκαν να παρεκκλίνουν από την πορεία τους προς λιμάνια εκτός Κίνας.
Κινέζοι αξιωματούχοι ωστόσο αναφέρουν ότι δεν υπάρχει σκέψη για χαλάρωση των μέτρων. Στόχος της κυβέρνησης είναι η εξάλειψη της πανδημίας και τα μέτρα ενδέχεται να κλιμακωθούν περαιτέρω αν αυτό κριθεί απαραίτητο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αποστολή Ναυτικών Χρονικών στις ΗΠΑ Στο ενδιαφέρον του επενδυτικού κοινού για τις μετοχές εταιρειών διαχείρισης bulk carriers και στις προοπτικές της αγοράς εν μέσω…
Τέσσερα επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον στη διεθνή διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της δραστηριότητας κρουαζιέρας στον λιμένα Κατάκολου & σε τμήμα του παλιού λιμένα…
Οι εξαγωγές βραζιλιάνικης σόγιας καλπάζουν το 2025, με την Κίνα να διαδραματίζει, ως είθισται, πρωταγωνιστικό ρόλο. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει δημοσίευμα του Reuters, οι αποστολές…
Οι επιπρόσθετοι τελωνειακοί δασμοί που θέλει ο πρόεδρος των ΗΠΑ δεν αναμένεται να προκαλέσουν ύφεση σε παγκόσμια κλίμακα, δήλωσε τη Δευτέρα 31 Μαρτίου η…
Προσανατολισμένη στο μέλλον της ναυτιλίας διαφαίνεται η πρόσφατη κίνηση της BW LPG, η οποία προχώρησε στην πώληση δύο πλοίων στην εταιρεία του ομίλου BW…
Οι τιμές θερμικού άνθρακα βρίσκονται σε καθοδική πορεία, ελέω παραγωγής-ρεκόρ και μειωμένης ζήτησης από τις Κίνα και Ινδία. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή…
Καθώς οι κλιμακούμενες εμπορικές και γεωπολιτικές εντάσεις σε διεθνές επίπεδο εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των εθνικών κυβερνήσεων, το Νέο Δελχί προσβλέπει στη σύσφιξη των…
Σε τεντωμένο σχοινί ακροβατεί η αγορά των containerships, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις και ο εμπορικός πόλεμος που έχει πυροδοτήσει η πολιτική της κυβέρνησης Τραμπ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ